Rugby-ul românesc are, de ieri, o nouă imagine. Înaintea celui mai important meci pentru calificarea la Cupa Mondială din 2011, ovalul autohton și-a pus haine noi (foto).
„Stejarii” vor aborda cu o față nouă dubla manșă cu Uruguay, întâlnire care asigură biletul spre Noua Zeelandă. Noul logo este de culoare albastră și pornește de la două elemente de bază: frunza de stejar și balonul de rugby. O imagine creată din convingere, fără recompense financiare, după 280 de ore de consultanță, discuții și încercări, după cum a dezvăluit Aneta Bogdan, reprezentanta Brandient. Noua identitate vizuală se va reflecta în echipamentul de joc și de prezentare, dar și în materialele promoționale. „Sperăm să fie o schimbare benefică rugby-ului, care să ne dea o motivație în plus pe teren. Echipamentul de joc arată bine, așa că așteptăm «dubla» cu Uruguay. Nu va fi ușor pe teren, dar fiecare dintre noi își dorește victoria și mai ales să ajungem la Cupa Mondială”, a declarat Florin Vlaicu, fundașul naționalei.
Naționala va juca sub o nouă identitate vizuală, care ne dorim să fie de bun augur Alin Petrache, președinte FRR
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER