Criza financiară mondială nu-i ocolește nici pe „extratereștri”. Clubul catalan a decis să ia o măsură radicală pentru a salva bugetul formației pregătite de Guardiola.
Pentru prima dată în istorie, Barcelona dorește să-și inscripționeze pe echipamentul de joc, numele unui sponsor. Britanicii de la Daily Mail susțin că gruparea blaugrana este gata să-și asocieze imaginea cu un sponsor în schimbul a 20 de milioane de euro pe sezon.
Potrivit publicației engleze „tarifele” și opțiunele stabilite de Barcelona sunt următoarele: 20 de milioane de euro pentru ca Messi&co să joace cu numele sponsorului pe piept, 10 milioane de euro pentru ca reclama să fie imprimată pe spate sau 5 milioane pentru ca aceasta să fie inscripționată pe șorturile fotbaliștilor.
În acest moment Barcelona este singurul club de calibru din fotbalul european care promovează numele unei organizații fără a primi bani pentru acest „serviciu”. Barcelona a dorit să-și inscripționeze pe tricouri sigla UNICEF fără a însă a cere vreo favoare financiară.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER