Federația Franceză de Fotbal (FFF) a decis că a venit momentul unei schimbări radicale în ceea ce privește imaginea echipei naționale de fotbal. Au încheiat astfel o colaborare de 38 de ani cu Adidas, sponsorul tehnic sub care „Les Bleus” au obținut o medalie de bronz (1986), una de argint (2006) și una de aur (1998) la Campionatele Mondiale, respectiv o medalie de bronz (1996) și două de aur (1984, 2000) la Campionatele Europene.
„Noul echipament reprezintă spiritul francez, bazat pe eleganță. Culoarea puternică și noul albastru fac acest echipament special. Folosește filosofia pe care o sprijinim la echipa națională: creativitate, respect și ambiție” Laurent Blanc, selecționerul Franței.
Pentru noul angajament (cel cu Nike), Federația Franceză de Fotbal va primi nu mai puțin de 320 de milioane de dolari din partea concernului american până în anul 2018. În urma semnării acestui contract, Franța a devenit naționala care câștigă cei mai mulți bani de la sponsorul tehnic. „Cocoșii” sunt urmați de Germania (aproximativ 25 de milioane de euro de la Adidas), Anglia (21 de milioane de euro de la Umbro) si Brazilia (peste 17 milioane de euro de la Nike).
„Trăiasca fotbalul liber (Vive le football libre!)” este noul slogan Nike pentru naționala de fotbal a Franței.
sursa: hotnews.ro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER