Departamentul de marketing al echipei din Ghencea e nevoit să găsească soluții tot mai ingenioase pentru a face față crizei. Asta pentru că până și vânzările produselor promoționale ale celei mai iubite echipe de fotbal din România au de suferit din cauza crizei.
Surse din anturajul Stelei ne-au dezvăluit că roș-albaștrii intenționează ca, pe viitor, să-și vândă produsele într-un loc unde chiria este mai ieftină față de cea din magazinul Unirii. Cum s-a ajuns la o asemenea intenție? Foarte simplu! După un calcul simplu, oficialii Stelei și-au dat seama că profitul din vânzarea produselor care poartă însemnele clubului este mai mic de la an la an. Așa că, din cauza chiriei prea mari, șefii s-au gândit să mute magazinul la Afi Cotroceni, mai ales că în zonă sunt și foarte mulți suporteri steliști. Trebuie însă menționat faptul că la această scădere au contribuit și rezultatele proaste obținute de jucătorii roș-albaștri în ultimii doi ani.
5-1 față de Dinamo ProSport a aflat care au fost profiturile Stelei în anii trecuți, fapt care i-a determinat pe steliști să-și schimbe strategia. În sezonul 2008-2009, oficialii echipei din Ghencea au avut cel mai mare profit, în jur de 10.000 de tricouri vândute, cu un câștig cu peste 35% mai mare față de anul 2007. În sezonul 2009-2010, din cauza crizei, s-au vândut aproximativ 6.500 de tricouri, cu un câștig cu 30% mai mic față de anul anterior. „Probleme sunt peste tot. Oricum, Steaua stă mult mai bine la marketing decât Dinamo. Ca să înțelegeți mai bine, la cinci tricouri vândute de noi, rivalii noștri vând doar unul”, a declarat o sursă din anturajul oficialilor steliști.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER