Steaua continuă politica de marketing legată de atragerea a cât mai multor fani alături de culorile roș-albastre. Raiffeisen Bank și FC Steaua lansează un card de debit cu reduceri importante pentru toți suporterii clubului de fotbal, primul pas al unui parteneriat pe termen lung între club și bancă. Raiffeisen Bank donează 0,5% din valoarea tranzacțiilor efectuate de clienții băncii la comercianți către Centrul de Copii și Juniori din cadrul FC Steaua.
Cardul va fi disponibil în toate agențiile Raiffeisen Bank din țară începând cu luna aprilie 2011 și oferă o reducere de 10% la toate biletele și abonamentele pentru meciurile echipei Steaua, precum și la toate produsele de catering achiziționate în timpul evenimentelor sportive, în interiorul stadionului.
Posesorii cardului beneficiază, de asemenea, de o reducere de 50% la turul stadionului și al muzeului dacă plătesc biletele cu cardul și de o reducere de 10% la toate produsele achiziționate din magazinele Steaua sau de la magazinul on-line al Clubului.
Folosind cardul personalizat, suporterii vor putea achiziționa diferite produse unice, cu autografele jucătorilor. Mai important decat atât, Raiffeisen Bank donează 0,5% din valoarea tranzactiilor facute de ei la comercianți către Centrul de Copii și Juniori din cadrul FC Steaua. Raiffeisen Bank va direcționa tot către Centrul de Copii și Juniori din cadrul clubului și jumătate din taxa anuală de administrare a cardului, care este de 10 RON.
„Raiffeisen Bank dorește să susțină sportul și de aceea am creat un card care oferă atât reduceri pentru suporteri cât și condiții mai bune de antrenament pentru tineri și juniori”, a spus Radu Topliceanu, Director Executiv Aria Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.
„Așa cum și-a obișnuit deja fanii, Steaua setează noi standarde în marketingul sportiv românesc prin creare, în premieră pentru România, de produse și servicii destinate suporterilor. Această colaborare între două branduri puternice nu poate fi decât un succes având în vedere că Steaua are, detașat, cei mai mulți fani dintre echipele românești, iar Raiffeisen Bank are un foarte mare număr de clienți și agenții în toată țara”, a declarat Bobby Durbac, director de marketing al FC Steaua.
Sursa: www.steauafc.com
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER