Diferențele dintre echipa antrenată de Victor Pițurcă și cea a lui Răzvan Lucescu nu se opresc doar la criteriile de performanță, ci și la interesul stârnit în rândul telespectatorilor. Campania în care România reușea să ajungă la Euro 2008 a fost mult mai interesantă pentru români decât actuala.
Cei mai potriviți termeni de comparație sunt dați de meciurile tricolorilor cu Albania, Belarus și Luxemburg, trei dintre adversarele pe care românii le-au întâlnit și acum, dar și în 2006. Dacă în timpul lui Pițurcă cele trei partide au strâns în fața televizoarelor aproximativ 2,1 milioane de oameni pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, numărul acestora a scăzut până la 1,2 milioane în campania de calificare pentru Euro 2012. Relevante sunt și vârfurile celor două mandate în materie de audiență: un milion de români din targetul mai sus menționat au stat cu ochii pe România – Olanda (1-0) în 2007, cu aproape 200.000 mai mulți decât la Franța – România (2-0) din octombrie anul trecut.
12,8 puncte de rating pe segmentul de public comercial cu vârste între 18 și 49 de ani a realizat România – Luxemburg în 2007, acesta fiind cel mai puțin urmărit meci al tricolorilor de atunci
10,9 puncte de rating pe același targhet a realizat partida România – Luxemburg
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER