Noul Opel Astra a ajuns în România în 2010 și imediat i-a atras ca un magnet pe cei care își doresc o mașină frumoasă, puternică și spațioasă. Noul Astra atrage în mod magic atenția prin imaginea sa stil coupé și dinamică, cu liniile sale crescende în formă de semilună. Și toate versiunile de modele dispun de aceleași caracteristici atractive: designul sportiv sigur de sine, care diferențiază Astra de celelalte vehicule în clasa compactă. Caracterisiticile sunt reprezentate de luminile de zi în formă de săgeată, ce luminează prin farurile înguste, precum ochii unui vultur, și fulgerul Opel tridimensional, care ornează grila radiatorului în formă de trapez. Faruri în formă de ochi de vultur Primul impul atunci când vezi noul Astra e să exclami: „Uau! Ce mașină!”. Designul secțiunii frontale are același impact imediat și farmec care caracterizează modelul Opel Insignia. Profilul lat creează atât o impresie de vigoare, cât și una de dinamică sportivă, iar același efect îl are și stilul integrat al luminilor, grilei radiatorului și al barei de protecție din față. Farurile în formă de ochi de vultur integrează și lumini diurne reliefate. Parbrizul cu formă în unghi abrupt conferă și el un plus de energie sportivă. Atenție sporită designului interior Când te așezi la volan, ai impresia că ai urcat la bordul unei nave spațiale. Liniile impetuoase și panoul de instrumente arcuit se armonizează pentru a crea o senzație primitoare de spațiu generos. Constructorul german a acordat multă atenție detaliilor de la bordul noului Opel Astra – precum designul și amplasarea practică a elementelor de comandă și controlerul multifuncțional sau butoanele de pe consola centrală. Rezultatul: un post de conducere orientat foarte mult spre nevoile șoferului, cu un nivel excelent de ergonomie. Opt motorizări Gama de sisteme de propulsie pentru noul Opel Astra include patru motoare pe benzină și patru motoare diesel cu puteri cuprinse între 70 kW (95 cp) și 132 kW (180 cp). Atât variantele diesel, cât și cele pe benzină sunt disponibile în combinație cu o transmisie manuală cu cinci sau șase trepte de viteză, care oferă o comutare avansată, precisă și ușoară. Varianta testată, 1.6 benzină TURBO 180 CP, ne-a lăsat pur și simplu cu gura căscată. Ajungi la 100 km/h în mai puțin de 10 secunde, iar consumul extern este de 5,6 l/100 km! Pe benzină!
12 culori pot fi alese de către cumpărătorii unui Opel Astra
1.235 de litri este capacitatea portbagajului, cu bancheta din spate rabatată, până la scaunele din față și până la plafon
370 de litri este capacitatea portbagajului noului Opel Astra, cu panou acoperire
16.080 de euro costă cel mai ieftin Opel Astra, motorizare 1.6 16V, 115 CP
22.390 de euro costă cel mai scump Opel Astra, motorizare 2.0 CDTI 16V, 160 CP
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER