După ce întâlnești un Audi, rămâi încântat de noua cunoștință. Te ispitește, îți sucește mințile, iar propriul autoturism ți se pare… Adică nici nu ți mai pare, pentru că rămâi cu gândul la noul bolid pe care l-ai condus, l-ai testat sau doar ai suspinat lângă una dintre oglinzile sale. Rostești un simplu „A!” și cobori cu picioarele pe pământ. Dar dacă ai buzunarele doldora de bani, atunci imposibilul devine posibil când ți-a căzut cu tronc noul A6!
Dar dacă tot am început cu banii, inserăm fugitiv prețurile și apoi trecem la amănunte mai siropoase. Modelele pe benzină costă între 47.000 de euro și 57.000 de euro, iar cele pe motorină se cifrează între 42.000 de euro și 55.000 de euro. Mult… puțin… nu aveți decât să le încercați.
Înlocuiește salonul de masaj Schimbăm registrul. Odată cu noul A6, al șaptelea din generația sa, Audi revoluționează clasa superioară, cu multe inovații tehnice și cu construcțiile ușoare de aluminiu. În interior, te simți un mic prinț (prințesele vin singure) dintr-o epocă viitoare și dacă ești îndrăgostit de bolizi, în noul A6 poți chiar să dormi liniștit, să mănânci cu atenție (ai grijă să nu pătezi!) sau să te simți ca într-o discotecă luxoasă. Habitaclul spațios continuă stilul designului exterior, iar elementul său predominant este o inserție decorativă, care înconjoară șoferul și partenerul din dreapta – așa-numitul wrap-around. Banchetele din față au, la cerere, funcție de ventilație și masaj, iar luminile bordului te fac să-ți dorești să te ascunzi sub mantia nopții cât mai repede.
Limuzină, mai scundă ca Elton Pentru că designul exterior creează senzația unei feline accelerând și decelând prin traficul de seară. Bine, să nu prinzi, spre exemplu, intervalul orar 19-20:00 pe la Răzoare. Atletic și elegant în același timp, A6 are cam cinci metri lungime, aproape cât un semicerc de handbal, și 1,87 lățime. Dar numai 1,46 înălțime, puțin mai scundă ca Elton, fostul fotbalist al Stelei. Ce-i drept, cam greu să o parchezi pe la AFI Cotroceni, desigur, din cauza lățimii. În rest…Fața? Îți ia privirea! Expresia marcantă este subliniată de farurile opționale cu LED-uri, iar „chipul” pare că-ți face cu ochiul la orice semnalizare. Dacă v-am băgat în ceață, încă un motiv să o încercați.
După preferință: motorină sau benzină Cum e motorul? Noul Audi A6 pornește cu cinci motorizări, două pe benzină și trei TDI. Intervalul de putere este între 177 CP și 300 CP. Puțin mai târziu urmează să apară Audi A6 hibrid – acesta combină puterea unui V6 cu consumul unui motor în patru cilindri. Audi trimite în ring noul A6 cu cinci motorizări puternice și ultraeficiente în patru și șase cilindri. Cele două motoare pe benzină și cele trei pe motorină au între 130 kW (177 CP) și 220 kW (300 CP). Dacă o cumperi, ai grijă unde o parchezi. Te-ar durea fiecare zgârietură.
Propulsie:
ª Livrabil cu motor de patru și de șase cilindri, la început două motoare pe benzină și trei TDI ª Motor dezvoltat 2.0 TDI cu 130 kW (177 CP), emisii CO2 129 g/km ª V6 TDI cu cilindree de 3.0 litri, 150 kW, emisii CO2 13,7g/km ª Hibrid A6 sportiv cu 180 kW (245 CP) ª Cutie manuală, Multitronic și S tronic ca transmisie ª Patru cilindri cu tracțiune față, V6 dotare serie sau opțional cu propulsor quattro și diferențial mediu cu roată cu coroană dințată, opțional diferențial sport pentru distribuire variabilă a forțelor pe roțile din spate
Capacitatea portbagajului unui Audi A6 este 530 litri
1.575 de kilograme cântărește A6 2.0 TDI
Cel mai economic motor Motorul cel mai economic din program este 2.0 TDI. Coroborat cu cutia de viteze manuală, acesta se mulțumește în medie cu 4,9 litri carburant la 100 km, echivalentul de dioxid de carbon de 129 g/km. Mai târziu va urma modelul Audi A6 hibrid. Motorul său TFSI și electromotorul asigură cu randamentul de 180 de kW (245 CP) o propulsie sportivă. Consumul mediu este de numai 6,2 litri la 100 km (valoare preliminară).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER