Luni seară, românii au avut de ales între vocea lui Adrian Țuțu și driblingurile lui Torje sau Tănase. Majoritatea a optat pentru prima variantă, finala „Românii au talent” fiind cel mai urmărit program al zilei. „Derby de România”, transmis în direct de DigiSport, a adunat în fața televizoarelor 250.000 de telespectatori din targetul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 și 48 de ani.
La aceeași oră cu Steaua – Dinamo, pe PRO TV a început finala celui mai urmărit program de divertisment din istoria măsurată în audiență a televiziunii, „Românii au talent”. Programul, care a ținut nu mai puțin de patru ore și jumătate, a înregistrat o audiență de patru ori mai mare decât partida din Ghencea, fiind urmărit de aproape un milion de telespectatori. Față de partida din tur dintre Steaua și Dinamo, victoria alb-roșiilor de luni a fost mai puțin interesantă pentru microbiști. Succesul cu 2-1 din octombrie anul trecut a avut 70.000 de telespectatori în plus.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER