Hyundai publica primele schite ale noului model i40 sedan, inainte de debutul mondial programat pe 12 mai, in cadrul Salonului Auto de la Barcelona 2011.
Acest debut este precedat de lansarea internationala a modelului i40 wagon din cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie a acestui an. Modelul i40 sedan va fi cel mai nou model lansat de catre Hyundai sub noua directie de comunicare a brandului – „New Thinking. New Possibilities.”
Modelul i40 sedan are o identitate pur europeana, acesta fiind desenat si conceput la centrul Hyundai pentru Cercetare si Dezvoltare din Rüsselsheim, Germania si reprezinta urmatorul pas al evolutiei limbajului de design unic al companiei, denumit „sculptura fluida.” ADN-ul designului „sculptura fluida” care foloseste linii inspirate de natura pentru a crea o imagine exterioara dinamica, a fost introdus prin concept car-ul Hyundai ix-onic in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2009. De la debutul sau, „sculptura fluida” a fost tema de inspiratie a tuturor modelelor Hyundai, inclusiv ix35 si ix20. „Am folosit linii foarte puternice, fluide, din fata pana in spate, pentru a oferi modelului i40 un exterior distins,” a spus Thomas Bürkle, seful de design al Centrului Tehnic Hyundai Europa. „Am vrut sa ne indepartam de designul tipic al sedanului si sa cream o masina mai apropiata de natura sportiva a lui i40 wagon. Desenand o linie joasa, prelungita, a plafonului, am oferit modelului i40 sedan o silueta remarcabila, asemanatoare cu cea a unui coupe,” a adaugat el.
Modelul i40 nu se bucura doar de un design atragator, ci si de un nivel ridicat de confort interior, cu un ampatament de 2.77 metri, oferind cele mai mari dimensiuni din clasa in materie de spatiu pentru cap (1.025mm), umeri (1.455mm) si picioare (1.170mm).
„In timp ce exteriorul modelului i40 sedan iese in evidenta prin forma fluida si tinuta impunatoare, interiorul a fost conceput pentru a oferi caracter practic si confort pentru sofer si pasageri, intr-un pachet de inalta calitate,” a concluzionat Thomas Bürkle.
Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Lansarea variantei sedan reprezinta urmatorul pas al introducerii modelului i40 pe piata europeana, ce a fost precedata de reactiile foarte pozitive de la lansarea variantei i40 wagon. Modelul i40 sedan ofera aceleasi calitati pe care le are si modelul wagon, inclusiv elementul de design dinamic si creste nivelul de atractivitate al cumparatorilor de segment D pentru modelul i40.”
„In Spania, piata sedan este foarte puternica, reprezentand peste 40% din segmentul D, asa ca Salonul Auto de la Barcelona a fost alegerea logica pentru prezentarea unui automobil atat de important. Suntem foarte incantati ca prezentarea modelului i40 sedan are loc in Barcelona, un oras european caracterizat de cultura si creativitate,” a concluzionat Allan Rushforth.
Premiera mondiala a noului i40 sedan va avea loc la standul Hyundai, amplasat in hala 8 din Montjuïc Exhibition Centre, joi 12 mai 2011, la ora 12:20 (CET).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER