Steaua e în trend. Asta e clar. Exact în ziua în care „Rețeaua de socializare”, filmul lui David Fincher despre cum a luat naștere Facebook, cea mai cunoscută rețea de socializare, cucerea Globul de Aur, elevii lui Lăcătuș aveau să afle că pe laptopurile luate cu ei în Antalya nu au voie decât cu filme și cu… Facebook. Fără jocuri de noroc, până și YouTube era interzis în Turcia… Puține opțiuni pentru echipa cu cei mai mulți fani și la această secțiune și cu un manager abil și activ și din acest punct de vedere, așa că majoritatea steliștilor socializează, conform relatărilor de la fața locului ale reporterului ProSport, Florin Marian.
E posibil ca știrea să nu fie și pe placul patronului, un dușman declarat al comunicării de acest fel. Oricum, s-ar putea ca, aflând că e rost de fani cuantificabili (500 de milioane în toată lumea), de „Farmville”, dar și de Globuri de Aur, Becali să își facă și el cont. Ups! Și „cont” ăsta e un cuvânt-cheie pentru el. Numai eventuala traducere mot-Ã -mot l-ar putea enerva în cazul în care ar citi facebook din două cuvinte. Un dialog imaginar între el și Pițurcă pe tema MM ar fi mai mult decât savuros. Până atunci, FCSB capătă și alte conotații.
În ciuda faptului că businessul dinamovistului Badea este infinit mai sofisticat, strategia fotbalistică actuală funcționează mai degrabă pe principii clasice spre arhaice. Dinamo a vândut controlat și mult, iar acum se prefigurează o tactică nouă: jucători deținuți în coproprietate pentru limitarea pierderilor. Arși cu Vranjkovic (600.000 de euro la un moment dat), se oferă acum să cumpere 50 la sută dintr-un Moraes, de exemplu, așa cum are jumătate din Grigorie și vrea să aibă o parte din Takayuki Seto. Întoarcere în timp în era trocului? Doar la prima vedere, pentru că în umbra acestor mutări își proiectează în viitor o generație Facebook: Raul Crișan, Liviu Ganea, Alexe, Rafi Stănescu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER