Steaua și-a prezentat noul echipament, iar tricourile sunt neprețuite pentru suporteri. Cel puțin senzația asta o ai când intri, eventual on-line, în magazinul clubului. Steliștii privesc la etichetă, văd întâi roșu în fața ochilor, apoi văd albastru, apoi se lămuresc. Așa e, una bucată tricou oficial al Stelei face 349,99 RON, adică vreo 83 de euro. Scump, dom”le, scump! Aceeași țoală de firmă, dar vopsită în culorile Realului, se vinde la Madrid cu 85 de euro. În afacerile de tipul ăsta, brandul e totul. Cristiano Ronaldo a costat peste 90 de milioane de euro tocmai pentru că sunt destui fani gata să dea banii ăștia ca să transpire într-un tricou exact la fel cu al portughezului. La aceiași bani, să ridice mâna cine vrea un tricou cu „Petre Marin” pe spate. La Nicoliță s-ar mai găsi doritori, pentru că Bănel a fost un Kaka al nostru pe Santiago Bernabeu, a dat gol acolo, ceea ce Ronaldo n-a făcut încă. A fost autogol?! Astea sunt detalii. Oricum, dacă brandurile Real și Steaua nu sunt egale, iar alte echipe de la noi își vând tricourile oficiale mult mai ieftin, diferența e un secret al lui Gigi. Poate tricourile Stelei or avea fire de aur pe interior, după modelul palatului finanțatorului, care are ziduri placate cu aur. Poate au cristale Swarovski la subțioară, să-i facă pe suporteri să stea mereu cu mâinile pe sus sau poate boxerii „e incluși”. Poate, dar poate e mai bine pentru managerul cu ideea prețului umflat să stea mereu îmbrăcat în echipamentul pentru deplasare al Stelei, ăla de un verde fosforescent. E ieftin, îl calcă mai greu mașinile și observă toți, de departe, că are inițiative strălucitoare.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER