Fotbalul e imagine și imaginea e fotbal. În reflexia geamului spart de Cîrțu la Basel se văd lucruri ciudate, care n-au nicio legătură cu antrenorul degrabă stricător al imaginii CFR-ului. La FC Argeș, soția lui Dobrin e înscăunată președinte de onoare. Cum ar veni, numele lui Dobrin trebuie să sperie falimentul exact cum Cidul, mort și legat de cal, i-a speriat pe mauri.
La Steaua e și mai bine. Lovitura de începere a meciului cu FC Liverpool a fost dată de Ion Iliescu. Fostul președinte s-a supărat după ce suporterii lui Liverpool au fost avertizați de clubul englez să fie atenți la buzunare, la taximetriști și la notele de plată ale restaurantelor din București și „iată ce imagine se proiectează asupra țării”. E rău, mai ales că noi mâncăm imagini, bem imagini, uneori la propriu. Clubul din Ghencea a lansat băutura Cola Steaua, un suc fără conservanți, numai cu ingrediente naturale, printre care se numără și imaginea. E firesc, Steaua e precum Coca în campionat, mai trebuia pusă doar Cola. Drumul fiind deschis, vom găsi în curând la restaurant pârjoale à la FC Vaslui, medicii ne vor recomanda rețete de slăbit tip Unirea Urziceni, vom încălța bocancii „Rapid” ieftini și rezistenți, produși de patiseriile lui Copos, și vom fuma țigări „Dinamo”, spre încântarea lui Borcea. În fond, dragostea suporterilor e o marfă care trebuie exploatată până la capăt, cine se mai oprește la niște amărâte de fulare și tricouri?
Chiar, de ce nu s-ar lansa laptopul „Știința”, având gata instalat un program Pițurcă Windows 2010? Din toată afacerea asta, cel care pierde cel mai mult e omul cu semn negativ, Cîrțu. Dar și aici există soluții printr-o reclamă judicioasă: „Îți amintești cum te chemam/ Băteam ca un Cîrțu fiert în geam…” Și termopanul rezistă, rezistă, rezistă…
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER