Pasiune, voință și un pic de bun-simț. Atât îi trebuie fotbalului românesc pentru a trezi entuziasmul microbiștilor. A demonstrat-o încă o dată finala Cupei României. Cu o promovare model și o transmisiune mai mult decât decentă, un producător de bere și o televiziune privată au reușit să ofere un spectacol cum de ani buni n-au fost capabile să producă forurile și televiziunile oficiale ale sportului-rege.
Ambalajul frumos în care Timișoreana și Pro TV au prezentat Cupa a început cu promo-urile dinaintea meciului și a continuat cu marele drapel în forma României întins pe teren. A urmat momentul culminant al strălucitei campanii „Drumul Mingii” și și-a atins apogeul cu interpretarea imnului României de către doi tineri frumoși, îmbrăcați în costum tradițional. Prezența pe teren a fostelor glorii i-a conferit prestigiu trofeului și a revigorat continuitatea sa istorică într-un moment în care este greu de demonstrat că tricourile purtate de steliști și dinamoviști au legătură cu cele purtate cândva de Belodedici, Hagi, Orac sau Dinu.
Strălucirea dată Cupei de partenerii privați și performanți ai Federației s-a simțit și pe teren, unde jucătorii s-au bătut cu o ardoare rar văzută în derby-urile anemice din campionat. Și galeriile au răspuns, cu coregrafii spectaculoase și o atmosferă de lux, demnă de țările prospere ale fotbalului.
Comentariul viu și producția agilă a celor de la Pro TV au răsplătit perfect interesul telespectatorilor. O ceremonie exemplară de acordare a trofeului a urmat meciului, între bucuria steliștilor și dezolarea rivalilor, cu toții conștienți de frumusețea momentului. Totul s-a încheiat cu focuri de artificii, sărbătorind o seară în care munca bine făcută a dat României un eveniment de primă categorie europeană.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER