După ce a apărut zvonul că Sport Evolution Group ar putea fi înlocuită de firma lui Mircea Copaci la administrarea marketingului FRF, ca mișcare cerută de Gică Hagi pentru a accepta să devină selecționer, Cristi Iancu reacționează.
Cei de la SEG, compania care administrează marketingul și publicitatea FRF, nu sunt îngrijorați de perspectiva de a pierde contractul cu Casa Fotbalului. „Am văzut că presa a început să scrie că Mircea Copaci o să ne ia locul. Nu cred asta, pentru că vorbesc rezultatele. Noi am dus bugetul FRF de la un milion și ceva de euro până la aproximativ 6 milioane de euro.
„Uitați ce am făcut din Cupa României! Mircea Sandu nu ar avea motive să rupă contractul cu noi!”, spunea deunăzi Cristi Iancu, unul dintre patronii de la SEG. „Nu cred că Hagi a impus la negocierile sale cu Mircea Sandu schimbarea partenerului de marketing, iar cu Copaci nu am nimic, dar vorbesc rezultatele”, a adăugat Iancu.
Contractul dintre FRF și SEG expiră în 2014. În baza acestuia, compania condusă de Cristi Iancu și Roberto Verdeș administrează drepturile federale de marketing și imagine în schimbul unui comision din sumele obținute pentru Casa Fotbalului
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER