Electronic Arts a început să ofere și mai multe detalii despre cum gameplay-ul lui FIFA 12 va fi semnificativ îmbunătățit față de cel din jocurile precedente ale seriei. În trecut, am putut arunca o privire asupra noilor componente Player Impact Engine și Pro Player Intelligence, acum a venit vremea ca producer-ul jocului, David Rutter, să ofere mai multe detalii despre Tactical Defence și Precision Dribbling, celelalte mari îmbunătățiri pe care FIFA 12 le va duce în această toamnă.
Astfel, conform spuselor lui Rutter, principalul obiectiv al echipei EA Sports atunci când vine vorba de simularea unei apărări realiste a fost eliminarea modului automat în care se realiza pressingul în edițiile mai vechi FIFA, prin apăsarea continuă a unui singur buton. Întreaga apărare putea fi destabilizată foarte ușor prin intermediul acestei metode, toți jucătorii concentrâdu-se în jurul fotbalistului advers ce avea posesia balonului. Lucrurile se vor schimba semnificativ în noul FIFA 12, fiecare fundaș având mai mult posibilități de a reacționa, în funcție de slăbiciunile adversarului. Astfel, spre exemplu, un fotbalist care se bazează pe jocul cu un anumit picior poate fi împins până în tușă, fiindu-i astfel blocată principală „metoda de exprimare”. Mai multe detalii, atât despre Tactical Defence, cât și despre Precision Dribbling, în filmulețul de mai jos.
De asemenea, EA Sports au mai oferit un exemplu video despre cum funcționează Pro Player Intelligence, de această dată concentrându-se pe viziunea de joc a fiecărui fotbalist și cum a fost implementată această caracteristică în FIFA 12:
FIFA 12 va fi lansat pe 30 septembrie în Europa, versiunile de PC, PlayStation 3 și Xbox 360 urmând a fi identice anul acesta.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER