Steaua a câștigat 600.000 de euro numai din biletele vândute la partidele cu Rapid și Maccabi Haifa, meciuri care au avut o medie de peste 40.000 de spectatori. Dacă ar ține-o în acest ritm, cel mai titrat club din România ar putea să-și rotunjească bugetul din bilete cu peste două milioane de euro.
Până la finalul sezonului, Steaua mai are de disputat „acasă” 10 partide, neluând în calcul o eventuală calificare în primăvara europeană, care ar fi un bonus consistent. După o socoteală simplă, cu o medie de 200.000 de euro pe meci, Steaua ar urma să mai încaseze cel puțin două milioane de euro numai din bilete.
Din acești bani, se scad aproximativ 400.000 de euro, chiria stadionului. Lecția pe care trebuie să o învețe Gigi Becali este să știe să administreze capitalul de suporteri care dau banii pe bilete pentru a o vedea pe Steaua.
Brandul Steaua ar mai putea aduce însă câteva milioane bune din marketing. Anul trecut, în conturile clubului au intrat aproximativ 3 milioane de euro din această activitate, însă în acest sezon suma va fi mult mai mică, aproximativ un milion de euro, din cauza închiderii magazinelor oficiale de la Magazinul Unirea și stadionul Ghencea, care vindeau cele mai multe produse cu însemnele clubului.
Sunt calcule sumare, însă reprezintă dovada că un management profesionist l-ar putea scuti pe Gigi Becali să bage mâna în buzunar pentru a susține echipa. Mai sunt de luat în calcul banii veniți din participarea în Europa League (peste 4 milioane de euro), cei proveniți din drepturile de televizare (peste două milioane de euro) și rata din transferul lui Bogdan Stancu (un milion de euro).
Cel puțin 10 milioane de euro vor intra în conturile Stelei în acest sezon, din bilete, drepturi de televizare, marketing și din participarea în Europa League.
600.000 de euro a încasat Steaua din biletele vândute la meciurile cu Rapid și Maccabi Haifa. Banii n-au mers însă în conturile clubului
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER