Dinamo a făcut o estimare a costurilor pe care organizarea Derby-ului de România pe Național Arena le-ar implica, iar cifra e imensă: 100.000 de euro
Dinamo calculează în aceste zile plusurile și minusurile pe care disputarea derby-ului cu Steaua pe Național Arena le-ar implica. Apariția „câinilor” în postura de gazde pe cel mai mare stadion din România implică niște cheltuieli imense, dar oficialii roș-albilor speră să epuizeze stocul de bilete și să realizeze până la urmă un profit de cel puțin 150.000 de euro.
Marele meci cu Steaua, din etapa a 16-a, care se va disputa peste patru săptămâni, este considerat de dinamoviști drept cheia care poate asigura un avantaj confortabil în fruntea clasamentului înaintea pauzei de iarnă. Tocmai de aceea, roș-albii vor ca partida să se dispute pe Național Arena, acolo unde speră să aibă în spate sprijinul a minimum 40.000 de fani. Conducerea „câinilor” analizează în aceste zile problema din toate unghiurile, o hotărâre urmând a fi luată până la finalul săptămânii.
50.000 doar pentru pază Firma BGS, cea agreată de actualii administratori ai arenei, este luată în calcul și de dinamoviști în primul rând pentru că, exceptând meciul Steaua – Concordia, agenții de pază ai acestei companii de securitate au asigurat paza la toate celelalte meciuri disputate pe Național Arena. Cum BGS are tarifele cele mai piperate din domeniu în România, dinamoviștii vor fi nevoiți să plătească în jur de 50.000 de euro pentru a-și asigura serviciile unui grup de 800-1.000 de agenți de pază. Pe lângă această sumă, se mai adaugă încă 30.000 de euro, fără TVA, chiria, dar și restul cheltuielilor mărunte cum ar fi, de exemplu, prețul de fabricare al biletelor de intrare. În total, cheltuielile s-ar ridica la 100.000 de euro.
Bilete doar la Dinamo? Un alt aspect important luat în calcul de oficialii roș-albilor sunt biletele. Acestea implică două probleme: prețul acestora, dar și modul de comercializare. Un cost mare ar pune în pericol epuizarea întregului stoc, mai ales că dinamoviștii țintesc și-un profit consistent de pe urma derby-ului cu Steaua.
Modul de vânzare este și el important, pentru că dacă se va opta pentru comercializarea lor atât la stadionul din „Ștefan cel Mare”, dar și la Național Arena, există riscul ca suporterii Stelei să-și achiziționeze mii de bilete, dată fiind popularitatea ridicată. Totuși, comercializarea tichetelor de intrare doar la stadionul Dinamo ar putea fi o altă decizie care ar pune în pericol epuizarea totală a biletelor. Estimativ, șefii dinamoviști speră ca după Dinamo – Steaua pe Național Arena să beneficieze de un profit de 150.000-200.000 de euro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER