Cluburile mari din Europa fac profituri uriașe din vânzarea suvenirurilor în magazinele oficiale (lider este Bayern, cu 173 de milioane de euro pe an). În urmă cu un an, oficialii Stelei anunțau că vor să copieze acest model, dar au abandonat ideea. Fanii pot cumpăra acum tricouri ale favoriților doar din magazinele Nike.
După plecarea din Ghencea, Gigi Becali a hotărât „să radă” departamentul de marketing. Motivul invocat: cheltuie mai mult decât produce. „Mă costă mai mult să fac un tricou cu imprimeu decât prețul cu care este scos la vânzare. Pentru ce să-l mai țin?”, se întreba patronul în urmă cu zece luni.
Urmările au fost imediate, iar cei care se ocupau cu lansarea băuturilor răcoritoare cu emblema clubului au fost dați afară. Acum, echipa s-a întors în Ghencea, dar nu s-a făcut nimic pentru a readuce și departamentul de marketing. „Știm că trebuie făcut urgent un nou plan dar asta nu depinde doar noi. Știți și voi că Gigi Becali este cel care decide aceste lucruri și dacă dumnealui nu vrea, nu avem ce face”, a declarat ieri un oficial al roș-albaștrilor.
În acest moment, fanii Stelei își pot achiziționa tricouri cu însemnele roș-albaștrilor doar de la magazinele Nike, cu prețuri cuprinse între 240 și 470 de lei.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER