În ciuda problemelor cauzate de pandemie, anul 2021 a fost unul foarte bun pentru Stanleybet, care a primit premiile pentru „cel mai bun operator de pariuri”, atât online, cât și retail în cadrul galei „Sărbătoarea Gamingului din România, ediția a 7-a, Casino Inside Gala Awards”.
Într-o piață extrem de competitivă, Stanleybet pariază pe o revenire în topul caselor de pariuri din România. Având avantajul brand-ului cunoscut în rândul jucătorilor, Stanleybet și-a creat o strategie care să aducă un progres constant.
Miza pe tehnologie și pe pasiune
„Rareori oamenii au succes fără să le placă mult ceea ce fac”. Acest citat din Dale Carnegie se potrivește perfect echipei Stanleybet, care e formată din oameni tineri și pasionați. Echipa și-a asumat provocarea de a oferi servicii de calitate clienților și de a crește pas cu pas, fără a apela la metode de promovare agresivă.
Csaba Tanko, CEO Stanleybet, a rezumat într-un interviu calea aleasă de companie: „În strategia noastră, niciodată nu încercăm o explozie, pentru că exploziile nu sunt controlabile și duc la pierderea valorilor și a culturii organizaționale”.
Pe parcursul anului 2021, Stanleybet a accelerat investițiile în reamenajarea agențiilor, a început procesul de digitalizare a acestora și a schimbat platforma de pariuri.
„Fiecare pas pe care îl facem este în raport cu jucătorii noștri. În măsura în care a fost posibil și păstrând siguranța, ne-am menținut în contact direct cu clienții pentru a culege feedback, dar și pentru a putea lua deciziile cele mai bune în funcție de preferințele lor”, a explicat Cătălin Moise, Chief Operating Officer Stanleybet.ro.
Creativitate și oferte în online
Platforma Stanleybet.ro a fost premiată pentru progresul spectaculos în ceea ce privește serviciile online oferite jucătorilor, cu peste 1.000 de sloturi, o ofertă atractivă de pariuri sportive, live casino și loto, toate acestea disponibile și pe noua aplicație.
Stanleybet.ro mizează pe creativitate și inovație. În 2021, jucătorii au putut beneficia de promoții de mare succes. Cu „Red Friday„, ziua cu cele mai mari oferte, și „Noroscop„, s-au oferit premii importante și în același timp, jucătorii au fost atrași prin mesaje amuzante și o comunicare inedită.
Noii angajați, școliți în Academia Stanleybet
Clientul, în general, este greu de satisfăcut, iar cel de pariuri nu face excepție. De aceea, Stanleybet a îmbunătățit calitatea serviciilor de suport, pentru a informa cât mai rapid jucătorii și a rezolva eficient eventualele probleme cu care aceștia se confruntă.
Și cum cel mai bun feedback vine de la clienții care iau contact direct cu angajații, operatorul de pariuri a înființat Academia Stanleybet, unde noii angajați primesc training-ul necesar pentru a profesa în acord cu principiile companiei.
Viziunea lui Csaba Tanko, CEO Stanleybet, este următoarea: „Nu competiția trebuie urmărită în primul rând, ci relația cu clientul. El este focusul principal”.
Distracție în stilul Stanleybet
Cu 300 de agenții și o platformă online în continuă optimizare, Stanleybet merge pe un drum propriu și încearcă să transmită spiritul de „joacă” pe care clienții îl caută, să cultive pasiunea pentru sport și să ofere un aer proaspăt în industria de gambling. Un spirit modern și atractiv, care se poate regăsi la nivel de management, la nivel de echipă, la nivel de comunicare și Social Media.
Viziunea și strategia Stanleybet, cel mai bun operator de pariuri în 2021, va continua și în 2022. A reușit în acest an să ofere clienților siguranță, calitate și o experiență plăcută, iar în 2022 își propune să treacă la nivelul următor de performanță.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER