Ana-Maria Brânză (37 de ani), dublă campioană mondială la scrimă, a reacționat dur după ce a auzit declarațiile făcute de către Sorana Cîrstea (32 de ani, locul 38 WTA).
Recent, Sorana Cîrstea a dezvăluit că unul dintre sponsori i-a transmis că „Mai bine arăți bine și ești în Top 20 decât să nu arăți atât de bine și să fii numărul 1”.
Această declarație a provocat ironii din partea fostei mari spadasine.
Ana-Maria Brânză a replicat că a realizat abia acum, ironic desigur, după cele povestite de către Sorana Cîrstea, de ce nu s-au înghesuit sponsorii să o susțină, având în vedere faptul că în scrimă sportivii poartă mască.
„Eu am aflat de ce nu am avut un sponsor toată viața. Mulțumesc, totuși, firmei producătoare de echipament tehnic din Ungaria care m-a sponsorizat mulți ani de zile, mai ales că în scrimă nu ni se vedeau nici fețele, adică nu conta neapărat cât de drăguțe eram”, a spus Ana-Maria Brânză, potrivit Sport.ro.
Sorana Cîrstea a fost printre primele jucătoare de tenis din România care au fost sponsorizate de către Adidas. Abia apoi a semnat și Simona Halep cu gigantul brand american. În cele din urmă, ambele au încheiat parteneriatele și au ales alt sponsor tehnic.
„Eu îmi aduc aminte, de exemplu, când aveam contract cu Adidas! Ei tot timpul, având în vedere că eu arăt binișor pentru o sportivă, îmi spuneau: «Mai bine arăți bine și ești Top 20 decât să nu arăți atât de bine și să fii numărul 1!». Pentru că tu în momentul în care ești Top 20, oricum ești văzut. Ești acolo non-stop, în fiecare săptămână, la fiecare turneu. Și îmi spuneau: «Mai bine ești frumușică, Top 10, Top 20, decât mai puțin frumoasă și numărul 1!». Adică și ei, îți dai seama, că au cotele lor, e o piață” – Sorana Cîrstea, în podcast-ul La Fileu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER