2008 motive pentru a cumpăra un crossover Peugeot
Peugeot a lansat în mijlocul acestei veri un crossover îndrâzneț, generos în dotări și un preț mic, de doar 11.237 de euro, cu TVA inclus și cu prima de casare! Cu noul 2008, Peugeot îsi consolidează expertiza dobândită prin succesul repurtat de crossover-ul 3008, pentru a crea un autovehicul inovator, destinat segmentului B. Programat să fie pus în vânzare din primăvara anului 2013, acesta se raliază dinamicii ofensivei inițiate cu succes de 208. Peugeot inovează din nou odată cu lansarea lui 2008, proiectând primul crossover urban, facil, atractiv, care oferă senzații excepționale la volan:
– Un habitaclu inovator, structurat în jurul volanului de dimensiuni mici, ce combină panoul de bord de înaltă calitate si touch-screen-ul, menținând strategia de produs a mărcii;
– Un comportament dinamic sinonim relaxării, grație expertizei Peugeot în materie de manevrabilitate și comportament rutier;
– Libertatea de a rula pe teren mixt, grație gărzii la sol înalte, protecției și funcției Grip Control.
Un design unic, pentru un teritoriu nou
2008 reinventează standardele vehiculelor de volum mare pe segmentul de autoturisme mici. Alura stilistică puternică îi consolidează identitatea, optimizând volumul si plăcerea condusului. Cu un sasiu ridicat, 2008 vine echipat cu jante de aliaj tip „Mud&Snow” pe 17″, cu aspect mat. Forma deosebită a conturului arcadelor roților conferă modelului 2008 o atitudine de forță. Spoilerele negre si pragurile îl protejează, la fel ca și panourile față și spate din oțel cu ornamente laterale cromate. Partea frontală adoptă noile coduri stilistice ale Peugeot. Sculptate cu multă finețe, liniile capotei sugerează luminozitatea, forța și siguranța 2008-ului. Grila fluidă se evidențiază prin rafinament și forță. Cu un design deosebit, aceasta se integrează perfect caroseriei, pentru a evidenția aspectul felin. Acesta este accentuat și de luminile diurne de tip LED. Capota și aripile sporesc senzația de siguranță, precizie și forță, în pofida greutății reduse.
Grip Control pentru o tracțiune optimizată
Sistemul brevetat de către Grupul PSA optimizează tracțiunea în condiții de aderență slabă. Garda la sol de 16 cm este completată de sistemul de tracțiune inovator, de anvelopele „Mud&Snow” fixate pe jantele cu un design deosebit, ce combină nuanțele strălucitoare cu cele mate. Versatil și flexbil, sistemul Grip Control permite adaptarea la tipul de teren întâlnit, acționând asupra roților față la comanda conducătorului auto. Într-adevăr, acesta poate selecta în orice moment din modul Standard tasta integrată în consola centrală pentru: Zăpadă, Off-Road, Nisip, ESP Off. La 2008, funcția Grip Control este disponibilă pentru 2 dimensiuni de anvelope: 215/60 R16 sau 205/50R17.
O gamă eficientă de motorizări
Grație design-ului, siluetei aerodinamice si gamei extinse de motorizări, consumul de carburant se reduce până la 3.8 l / 100 km, obținându-se astfel un nivel al emisiilor de doar 98 g/km CO2. Expertiza și inovația tehnologică a Grupului – introducerea sistemului Stop&Start la motorizările pe benzină, Diesel e-HDi, noua generație de motoare în 3 cilindri pe benzină – poziționează modelul 2008 drept lider pe segmentul său, combinând cu succes protecția mediului si plăcerea condusului.
Noua generație de motoare pe benzină în trei cilindri
Proiectată în întregime de către PSA, noua gama de motorizări pe benzină în trei cilindri și-a dovedit deja eficiența în materie de consum și emisii de CO2.
O gamă Stop&Start completă: e-VTi benzină și e-HDi Diesel
Această tehnologie a fost introdusă cu succes la motorizările e-HDi pe 508 și 308, înainte de a deveni extrem de populară la întreaga gamă 208. Astăzi, motorizările e-VTi lansate de 2008 permit clienților ce optează pentru motorizările pe benzină să se bucure de aceleasi avantaje. Integrată atât la motorizările diesel cît si la cele pe benzină, această tehnologie optimizează consumul si sporeste confortul la volan, fiind acum disponibilă la șae din cele nouă motorizări ale gamei 2008.
Noile motorizări în 3 cilindri Turbo
În lunile de după lansare, gama de motorizări va fi extinsă cu versiunile turbo pe benzină în trei cilindri. Două nivele de putere vă stau la dispoziție: 1.2l e-THP 110 CP si 1.2 l e-THP 130 CP, ce oferă o rulare linistită, în special mulțumită cuplului mare, respectiv de 205 si 230 Nm.
„Cu modelul 2008, Marca a obținut acel autovehicul care să-i garanteze poziția de lider pe acest segment în Europa și care va câstiga noi clienți în
Asia și America Latină”
Maxime Picat, director general Automobiles Peugeot
„Cu 2008, Marca Peugeot reușeste să-și continue ofensiva de produs și duce mai departe succesul repurtat de 3008, lansând un nou crossover, urban și inovator, gândit să atragă clienți din întreaga lume”
Xavier Peugeot, director de produs Peugeot
„2008 are abilitatea de a fuziona cu usurință în culturile din întreaga lume, propunând un design ce poate depăsi asteptările clienților”
Gilles Vidal, design manager Peugeot