Accidentul lui Glock a bulversat ierarhia în Marele Premiu al Germaniei. Hamilton a dominat cursa, însă în urma lui a terminat, surprinzător, Nelson Piquet jr, omul care, acum nici două luni, era amenințat cu concedierea. Aflat pe 3 după 28 de tururi, Timo Glock (Toyota) a intrat la standuri. În acel moment, ierarhia se prezenta astfel: 1. Hamilton, 2. Massa (la 10,5 s), 3. Kovalainen (la 17,7 s), 4. Kubica (la 24,1 s), 5. Raikkonen (la 27,4 s). Revenit pe circuit, germanul a mai rulat până în turul 35, când, în virajul 6, a fost victima unei ieșiri violente de pe circuit. Suspensia dreapta-spate a mașinii sale a cedat, bolidul a traversat pista și a izbit din plin un parapet.
Scos din mașina avariată, Glock a acuzat șocul, ținându-se cu mâinile de spate, însă nu s-a rănit grav. Cum mașina de securitate i-a încolonat pe piloți, în turul 37 toată lumea a pătruns la boxe. Iar această mișcare a adus modificări importante la vârf, clasamentul arătând astfel la mijlocul cursei: 1. Hamilton, 2. Heidfeld (la 3,3 s), 3. Piquet jr (la 6,6 s), 4. Massa (la 7,9 s), 5. Kovalainen (la 11,1 s). Dominator și la antrenamente, și în calificări, britanicul a terminat cursa așa cum o începuse, pe prima poziție. În urma sa n-au venit nici oamenii lui Ferrari, nici cei ai lui BMW, ci Nelson Piquet jr (Renault), care la un moment dat s-a aflat și în frunte (tururile 53-59)!
Heikki, un supercoleg
„Nu mă gândeam că va ieși așa. Aș fi preferat o după-amiază ușoară, în fruntea cursei. Îi mulțumesc lui Heikki, care a fost un super coechipier. Nu ne-am luptat, căci eram mai rapid. M-a lăsat să trec (n.r. – turul 52)”, a declarat Hamilton, care a preluat conducerea în clasamentul general. Etapa viitoare va avea loc pe 3 august, în Ungaria.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER