Accord pentru calitate
Ultimul weekend din luna august a fost un prilej excelent pentru
o ieșire în aer liber. Zis și făcut. Am luat noul Honda Accord și
m-am îndreptat spre Transfăgărășan, acolo unde, pe un traseu
dificil, aveam să-mi dau seama de adevăratele calități ale acestei
mașini.
De cum am urcat în Honda, am avut impresia că sunt într-o navă
spațială. Bordul și volanul sunt pline de butoane și butonașe gata
să servească cele mai exigente dorințe. După mai bine de 150 de
kilometri, am început ascensiunea Transfăgărășanului. În ciuda
drumului prost și a curbelor cu grad ridicat de dificultate,
confortul la volanul noului Accord e de-a dreptul fascinant.
Inginerii japonezi au avut grijă să te simți în siguranță,
indiferent de locul pe care-l ocupi în mașină atunci când iei o
curbă pe Transfăgărășan cu 90 km/h.
Cum? Mutarea rezervorului și a motorului mai aproape de centrul
de gravitație al vehiculului au minimizat efortul depus de
caroserie la virare. Brațele oscilante, suspensiile multilink și
rigiditatea caroseriei răspund mult mai prompt la acțiunile
șoferului. Sistemul de amortizare reglează performanțele
dezvoltate, dinamice și sportive, constante și luxoase.
Sistemul VSA previne
patinarea
Sistemul Vehicle Stability Assist (VSA – controlul stabilității și
al tracțiunii) calculează necesarul de putere, forță de frânare și
aderență pentru a preveni patinarea și pentru a vă oferi, în
permanență, controlul vehiculului. Sistemele Traction Control
System (TCS) și Electronic Brake-force Distribution (EBD – sistem
electronic de distribuire a forței de frânare) funcționează
împreună pentru a se asigura că vehiculul va rămâne exact acolo
unde trebuie. Așadar, indiferent de condițiile carosabilului și de
cele de frânare, putem compensa transferul de greutate fără a
ridica un deget. Ajuns în vârf, am realizat că la volanul noului
Accord, orice drum ai parcurge, condusul pare o joacă. Restul sunt
detalii.
23.000 de euro fără TVA este
prețul de pornire pentru noul Honda Accord
9 variante de motorizare are
Honda Accord, de la 2.0 Executive la 2.4 I Executive