Gerul care a pus stăpânire pe România în ultimele zile le creează probleme extrem de mari tuturor șoferilor, din cauza condițiilor de circulație, dar și din cauza faptului că frigul excesiv împiedică buna funcționare a autovehiculelor alimentate cu motorină. ProSport vă prezintă condițiile pentru evitarea unei astfel de neplăceri.
Pe lângă bateria care trebuie să fie în termenul de valabilitate, fiți atenți și la combustibil. Mecanicii spun că motorina neaditivată poate crea mari probleme: de la zero grade începe să se îngroașe, iar la -15, îngheață.
Alți șoferi au ajuns miercuri la service după ce i-au lăsat bujiile. Nu le-au schimbat la timp așa că acum plătesc dublu, dacă e să luăm în calcul și transportul cu platforma.
Ca să nu ajungeți clientul service-urilor e bine să vă luați niște măsuri minime de precauție. Porniți mașina, chiar dacă nu o folosiți. Cumpărați lichid de parbriz care să reziste la temperaturi scăzute. Și nu spălați mașina sub nicio formă: dacă apa intră în instalații, îngheață totul.
Dacă totuși ați comis deja imprudența și v-ați trezit că nu mai puteți intra în mașină pentru că pur și simplu nu mai intră cheia, e bine să știți că exista spray-uri anti-îngheț speciale pentru butucul mașinii.
În plus, nu ar fi rău să ungeți chederele cu o peliculă fină de silicon sau ulei. Dacă aveți gheață multă pe parbriz și pe ștergătoare sau oglinzi, nu o spargeți. Există soluții speciale care o îndepartează. Și, cel mai bine, evitați drumurile dacă nu aveți urgențe.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER