Un angajat al unui dealer de mașini din Germania s-a urcat la volanul unui Ferrari pentru a ajunge la o expoziție auto, dar l-a făcut praf după câțiva kilometri!
Bolidul costă 3,2 milioane de dolari și deocamdată nu se cunosc circumstanțele în care angajatul a ajuns cu mașina în peretele unui tunel.
Un Ferrari F40 a avut o „întâlnire” nefericită cu pereții tunelului Engelberg din Germania. Un angajat al unui dealer de lux, în vârstă de 24 de ani, a lovit bolidul de lux, în valoare de 3,2 milioane de dolari, în timp ce se deplasa spre o expoziție auto.
După contactul cu ambele părți ale tunelului ale tunelului, mașina a rămas fără întreaga parte din față. Accidentul a avut loc lângă Stuttgart, la aproximativ 11 mile de Motorworld din Böblingen.
Un purtător de cuvânt al poliției a declarat că nu este clar dacă viteza excesivă sau un defect tehnic a provocat accidentul. Paramedicii au sosit rapid la fața locului, ducându-l pe șofer la spital pentru evaluare.
Purtătorul de cuvânt al dealer-ului de mașini, Pascal Stephen, a declarat publicației Bild, citată de Motor 1, că șoferul nu a fost rănit în accident. În schimb, publicația SWR Aktuell scrie că șoferul a suferit unele leziuni, dar nu se știe cât de grave sunt.
Dealer-ul de mașini de lux Mechatronik anunța pe 15 martie că va intra în posesia acestui Ferrari F40. Prețul de vânzare al mașinii cu 13.110 de mile la bord (aproximativ 21.000 de kilometri) era de 3,2 milioane de dolari, dar ulterior mașina a fost scoasă de pe site-ul companiei.
În urma accidentului, a fost avariată foarte grav partea din față a mașinii, capota fiind smulsă. Aceasta a fost așezată de către cei care au intervenit lângă mașină.
Lipsește și bara de protecție față, iar Stephan consideră că cea mai mare parte a pagubelor sunt aduse caroseriei, care ar trebui să fie reparabilă. Nu este foarte clar dacă suspensia față a avut de suferit.
Ferrari F40, lansat în 1987 pentru a contribui la celebrarea celei de-a 40-a aniversări a companiei, a fost ultima mașină aprobată personal de Enzo Ferrari.
Producătorul auto a construit doar 1.315 de bucăți și nu se știe câte mai există în ziua de azi. Potrivit lui Stephan, Enzo Ferrari a numit această mașină „ultima mare capodoperă”. A fost scoasă la vânzare cu un motor V8 de 2,9 litri dublu turbo de 471 de cai putere și o cutie de viteze manuală cu cinci trepte.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER