ProSport a testat ultimul model Astra, model care tinde să se bucure de același succes ca și predecesoarele sale. În continuare, cei de la Opel merg pe ideea de frumos și bun. Dacă ar mai umbla și la prețuri, ar fi perfect. Noroc că dealerii din România mai fac și reduceri. Doar e criză.
„Trebuie să o am”, cam asta îți trece prin cap atunci când privești pentru prima dată ultimul model Opel Astra. Din perspectiva unui bărbat este precum o femeie superbă, cu un fund senzațional și cu o față extrem de plăcută, iar liniile laterale ale caroseriei te provoacă să o atingi, să o încerci.
Încet, dar sigur vei descoperi interiorul mult schimbat, hai să recunoaștem, în mai bine. Tehnologie peste tot în jur, butoane și leduri care te fac să te simți cu adevărat într-o nouă generație de Astra. Învârți ușor cheia gen briceag în contact și te încântă silențiozitatea motorului. Chiar dacă e pe benzină. Doar o apăsare bruscă a accelerației îți poate distrage atenția de la bordul a la Star Trek, care își poate schimba și iluminarea ba în alb, ba în roșu.
Motor cam puturos, dar te ajută butonul „Sport”
Mecanismul toarce bine, dar la drum lung îi găsești o hibă motorului pe care l-ai lăudat mai devreme. E prea puturos! Mă așteptam la mai mult de la un 1,6. Noroc cu dotarea FlexRide, care îți permite să alegi între modul Tour și cel Sport.
Comanzi ultima variantă și simți suspensiile și direcția întărindu-se. Bună găselniță au reușit cei de la Opel! Nemți, ce naiba! Am aflat ulterior de suspensiile interesante de pe spate, așa-numita legătură Watt. Aceasta asigură o agilitate sporită pe viraje și un comportament mai ferm, dar nu elimină filtrarea ușor gălăgioasă a denivelărilor tip muchie, precum sunt liniile de tramvai, de exemplu, așa cum o face o suspensie de tip multi link. Practic, la trecerea pe astfel de suprafețe vei auzi în mașină o palmare a gropii mai puternică decât pe față, dar nu deranjantă.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER