Brawn GP, un brand deja super rentabil

Cele trei victorii înregistrate de Brawn GP în primele patru etape ale Campionatului Mondial de Formula 1 au adus echipei ce se afla în pragul desființării în urmă cu câteva luni o avalanșă de cereri de sponsorizare.

Fosta echipă Honda se confrunta, la începutul acestui an, cu o gravă criză după ce constructorul japonez de automobile își anunțase retragerea din Formula 1.

Team-ul a fost salvat de la desființare de managerii Ross Brawn și Nick Fry, care au găsit în ultimul moment resursele financiare pentru continuarea activității.

Însă investitorii stau la coadă acum după succesele repurtate de pilotul britanic Jenson Button în acest început de sezon.

"Discutăm cu 20-25 de companii despre sponsorizare sau despre posibilitatea de a cumpăra o parte din echipă. Eu și cu Ross trebuie să luăm cele mai potrivite decizii, nu cele mai rapide", a declarat Nick Fry.

Richard Branson, patronul Virgin Group, este în discuții avansate pentru a deveni sponsorul principal al Brawn GP. "Richard a făcut o ofertă. Problema este dacă această ofertă este cea mai bună pe care o putem primi", a adăugat Fry.

Monoposturile albe ale Brawn GP "găzduiesc" acum foarte puține sigle, printre acestea numărându-se cele ale companiilor Virgin, care a încheiat un prim contract de sponsorizare la începutul sezonului, și Bridgestone, furnizorul unic de pneuri în Marele Circ.

 

 

Publicat: 30 04. 2009, 16:37
Actualizat: 30 04. 2009, 16:39