Motorul de 1170 cmc oferă suficient de multă putere pentru pilotajul agresiv, dar poate fi și cuminte, pentru străbaterea traficului urban
BMW Motorrad sărbătorește 90 de ani de când unui băiat deștept i-a venit ideea de a produce motociclete sub emblema constructorului bavarez, motiv pentru care băieții deștepți care lucrează acum au lansat niște modele aniversare. Unul dintre acestea, BMW R1200R, ne-a încăput pe mână pentru câteva zile, suficient de multe pentru a-l supune la „chinuri”, în speranța că putem găsi hibe. Până să o încaleci, R1200R îți dă impresia de clasic sau retro. Sau ceva care merge din punctul A în punctul B decent, fără să impresioneze. Greșit!
Look retro, ciclistică de 2013 Motocicleta își merită insigna „90 Jahre”, fiind un cumul reușit al eforturilor pe care nemții le-au făcut, în această perioadă, pentru atingerea perfecțiunii. Un naked care poate fi folosit, fără probleme, pentru touring, R1200R a demonstrat suficient de multă putere, totul grație motorului Boxer în patru timpi de 1170 cmc care dezvoltă 110 cai. Dintre toate motocicletele testate de ProSport, aceasta s-a dovedit a fi cel mai ușor de manevrat în curbe, pentru a o înclina și, apoi, îndrepta, nefiind nevoie de altceva decât de, pardon de expresie, o simplă încordare a mușchilor fesieri. Consumul, ușor peste 4l/100 km este unul care face din R1200R un motor excelent pentru touring, în special în condițiile în care șaua este una foarte comodă, poziția de pilotat este relaxantă, iar computerul de bord complet.
SPECIFICAȚII TEHNICE Motor: Boxer, doi cilindi, răcit cu aer Capacitate și putere: 1170 cmc, 110 cai putere la 7500 rpm Consum oficial/testat: 4,1 l/100km (la 90 km/h) / 4,5 l/100 km (90 km/h) Viteză maximă: peste 200 km/h Transmisie: cardan, cutie cu șase viteze, ambreiaj uscat Dimensiuni: 2,14 m (lungime), 0,90 m (lățime), 1,27 m (înălțime) Greutate: 227 kg (gata de drum) Rezervor: 18 litri, aproximativ 3 litri rezervă Preț de bază: 12.800 euro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER