George Vintilă și Cabral vor participa la cursele contând pentru Cupa Dacia Logan în cadrul Bucharest City Challenge (22-24 august). Motiv pentru care cele două vedete PRO TV au pilotat recent varianta de competiție a automobilului românesc pe circuitul de la Oschersleben (Germania).
A fost o deplasare extrem de scurtă. Ce ați reușit să faceți în două zile? George VINTILĂ‚: Asta a fost și problema noastră. O deplasare scurtă. Prea scurtă. Dar am avut un program atât de încărcat și de variat, încât ai zice că am stat mult mai mult… Am făcut training teoretic, două sesiuni de base-training – virare, frânare, start, stop -, apoi am trecut la chestii mai tehnice, ca ocolirea obstacolelor pe perioada de frânare sau derapajul controlat. Apoi am intrat pe circuit… la teste. Având în vedere faptul că a plouat întruna, am beneficiat și de spor de fun! CABRAL: Măi, acum hai să fim sinceri, pilotajul e o meserie, nu poți spune că după o zi le știi pe toate! Bine, eu am mai pilotat pe Hungaroring, pe Serres, am făcut mici specializări cu Bogdan Marișca și Mihai Leu, l-am terorizat cu învățatul pe Horațiu Ionescu Cristea. Nu sunt la prima experiență de acest gen, dimpotrivă. Însă această situație este diferită. Dacia Logan are nevoie de un stil special de condus, nu ai la îndemână decât 90 de cai, și atunci toată problema se schimbă. Am reușit să mă acomodez mai bine cu mașina.
Pe ce mașini ați făcut cursurile? Cu ce instructori? George VINTILĂ‚: Dacia Logan, evident. Ca profesori, am avut foști piloți din DTM, cum e cazul instructorului nostru Timo Rumpfkeil. Mașina se comportă mult mai bine decât mă așteptam, din toate punctele de vedere… mai ales al suspensiei. Poziția centrului de greutate al mașinii este modificată, deci stabilitatea este mult mai bună. Și ea, ca și noi, va trebui să găsească folder-ul „resurse secrete“ în ziua cursei. CABRAL: Mulți au râs când au auzit de “Loganul de curse”, dar de anul trecut, când am luat contact cu mașina prima dată (am fost unul dintre mecanicii pilotului Gabriel Tiura la Bucharest City Challenge 2007), am știut că tigaia asta are potențial. Suspensia este de nota 10, faptul că este sănătos ușurată de chestiile inutile face ca cei 90 CP să se simtă mai bine.
De ce ați acceptat provocarea? George VINTILĂ‚: Experiența de pe un circuit ca cel de la Oschersleben este o șansă unică, mai ales alături de „grei“. Nu aveam cum să spun nu. CABRAL: Să spunem că… e fixație. Orice are motor cu combustie, face zgomot și se mișcă de pe loc poate constitui material de concurs.
Biletele de acces la Bucharest City Challenge 2008 (22-24 august) au fost împărțite în patru categorii. Prețul acestora variază între 20 și 115 lei, după cum urmează:
Platinium: 20 lei (vineri, 22 august), 80 lei (sâmbătă, 23 august) și 115 lei (duminică, 24 august); Gold: 20 lei (vineri), 60 lei (sâmbătă) și 95 lei (duminică); Silver: 20 lei (vineri), 40 lei (sâmbătă) și 60 lei (duminică); Paddock: 20 lei (vineri), 40 lei (sâmbătă) și 40 lei (duminică).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER