2014 a fost anul în care Dacia a prezentat, în premireă mondială chiar la Salonul Auto de la Paris, patru modele de mașini refinisate pentru a accentua trăsături care s-au dovedit a fi câștigătoare pentru Dacia-Renault. Carscoops.com anunță o posibilă continuare a acestei „serii”: jurnaliștii publicației au surprins imagini în cadrul unui drive-test Dacia în care Loganul, modelul low-cost al uzinelor româno-franceze, a suferit modificări „ciudate”, care pot semnala translatarea acestei game înspre zona mașinilor sport.
„Logan Sporty” ar marca astfel prima tentativă de repoziționare a automobilului lansat ca „mașină chilipir” a Europei, (în 2004 Loganul costa 5.000 de euro) și redesenat apoi în 2012. Un sistem de răcire a frânelor suplimentar și modificări la nivelulul sistemului de evacuare sunt semnalele care ar putea indica această nouă direcție, potrivit carscoops.com. Pentru a atinge limita de 120-130 cai putere, noul Logan ar trebui să beneficieze de un motor superior dezvoltat de Renault – de 0,9 sau 1,2 litri.
Mai multe fotografii sunt disponibile pe site-ul carscoops.com
în decembrie 2012, Thierry Sybord, director Dacia UK, vorbea pentru autoexpress.co.uk despre visul de a construi pentru piața din Regat o mașină sport, cu două locuri sub marca Dacia, ieftină, dezvoltată pornind de la tehnologia de bază a Loganului. „O mașină sport este exect ceea ce ne trebuie„, afirma în decembrie 2012 managerul filialei engleze. Înainte de a intra în portofoliul Renault, principalul producător auto de pe piața românească a scos pe porțile fabricii, între 1981 și 1992, 5141 unități Dacia Sport – un automobil cu două locuri, care atingea o viteză maximă de 150 km/h, potrivit romaniancar.com.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER