Cel mai frumos Renault
Captur este primul SUV de oraș produs de Renault, iar în România prețul de pornire pentru acest model este de 12.750 de euro, cu TVA inclus
Renault Captur are trei variante de echipare: Authentique, Expression și Dynamique
Renault a făcut un pas mare în față odată cu lansarea lui Captur, care este primul SUV de oraș al producătorului francez. Fabricat în special pentru a te ajuta să răzbești în jungla urbană, Captur e un prieten de nădejde și atunci când faci cu el câteva sute de kilometri pe drumurile din România. Traseul București – Brașov – Sovata și retur nu a fost deloc unul simplu. Captur s-a descurcat de minune pe drumurile de munte, în liniile drepte de pe DN 1 și pe străzile înguste din satele din Ardeal.
Prima impresie pe care mi-a creat-o Captur, înainte de a mă urca în el, este de admirație. Personal, acest SUV de oraș este primul model de la Renault care-mi place foarte mult din punctul de vedere al designului. Probabil vă întrebați de ce. E simplu. Captur este succesorul concept-car-ului cu același nume, design-ul și proiectarea amândurora fiind opera acelorași echipe. Astfel, Captur a preluat foarte multe din elementele conceptului, iar ceea ce ieșit e de-a dreptul superb: mașina e dinamică, degajă un aer sportiv, iar liniile drepte sunt extrem de puține.
Interiorul poate fi personalizat
Nici interiorul nu e mai prejos. Fiecare proprietar de Captur își poate personaliza interiorul după bunul plac și își poate alege culoarea preferată care să îmbrace consola centrală, gurile de ventilație și exteriorul torpedoului. În mod surprinzător, spațiile de depozitare sunt numeroase. Am putut să-mi pun diverse lucruri în portiere, în planșa de bord și între scaune. Iar în buzunarele portierelor încape fără probleme o sticlă de apă de 1,5 litri. Față de alte SUV-uri de oraș, Captur îmi permite chiar să transport bagaje voluminoase. În funcție de nevoile punctuale, bancheta din spate culisează pe o distanță de 16 centimetri. Ea poate fi manipulată extrem de simplu fie dinspre portbagaj, fie direct de către pasagerii din spate. Iar pentru un plus de versatilitate, bancheta din spate poate fi pliată fie integral, fie parțial (numai unul sau două scaune), prin simpla apăsare a butonului aflat pe banchetă.
R-Link, tableta minune
Așa cum îi stă bine unui SUV de oraș, Captur propune clienților săi, în funcție de versiune, două sisteme multimedia incorporate: Media-Nav sau R-Link. Toate radio-urile Captur sunt dotate cu Bluetooth, port USB și priză Jack, pentru a putea folosi telefonul în sistem „mâini libere” și pentru a asculta muzică în audio streaming. Și dacă decideți să vă luați Captur cu R-Link încorporat veți fi foarte mulțumiți. Tableta digitală de la Renault permite accesul facil la navigație, multimedia, telefonie, la informații despre mașină și la un catalog de aplicații ce pot fi descărcate din R-Link Store.
Un singur motor pe motorină
Captur este echipat cu motoare inovatoare, care îmbină plăcerea la volan, economiile de carburant, scăderea emisiilor de CO2 și reducerea costurilor de utilizare. SUV-ul de oraș de la Renault propune două motoare pe benzină: Energy TCe 90 și TCe 120, și un motor diesel: Energy dCi 90. Totodată, din punctul de vedere al echipărilor, Captur e prezent în România în trei versiuni: Authentique, Expression și Dynamique.
Cea mai ieftină variantă de Captur este Authentique, cu motor Energy TCe 90, de 12.750 de euro, cu TVA inclus
Cea mai scumpă variantă de Captur este Dynamique, cu motor Energy și TCe 120, cutie automată, de 17.350 de euro, cu TVA inclus