Noul Logan are prețul de pornire de 6.690 de euro, în timp ce Sandero costă cu 300 de euro mai mult
Dacia aduce în premieră la noile modele regulatorul de viteză, sistemul media-nav și butonul ECO
Dacia continuă să-și surprindă plăcut fanii și să le facă nopți albe competitorilor. Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway pe care le-am testat la începutul acestei luni vin să confirme încă o dată că Dacia face mașini bune, fiabile și ieftine. Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway afișează noua identitate vizuală Dacia, care pune în valoare calitatea vehiculelor. Dar să o luăm pe rând. La opt ani de la lansarea modelului Logan, Dacia a venit pe piață cu Logan 2. Cu un preț de pornire de 6.690 de euro, noul Logan nu va dezamăgi pe nimeni. E la fel de spațios, are un interior mai prietenos, stă mai bine pe șosea decât predecesorul său, iar noile motoare îl pot face și mai dorit. Astpectul exterior al noului Logan câștigă în dinamism, în special datorită noului design al calandrului și farurilor, care definesc de acum înainte identitatea stilistică Dacia. Dacă îți place la exterior, noul Logan te va uimi la interior. Planșa de bord este complet nouă, materialele sunt mai atent alese, iar comenzile sunt și mai la îndemână. Pe lângă sistemul media-nav, lansat deja de Dacia pe Lodgy, Logan vine cu câteva lucruri în premieră: limitatorul de viteză, asistența la parcarea cu spatele și butonul ECO, acesta din urmă având darul dea reduce consumul de carburant cu circa 10%. În plus, noul Logan are 16,7 litri de spații sulimentare de depozitare în diferite părți ale mașinii. În varianta full, noul Logan costă 11.200 de euro, cu TVA inclus, în versiunea Laureate, cu motorul 1.5 dCi de 90 CP.
Sandero, cu 300 de euro mai ieftin Sandero, fratele mai mic al lui Logan, are pentru România un preț de pornire de 6.990 de euro, cu 300 de euro mai ieftin decât modelul lansat în 2008. Având 80% din piese comune cu Loganul, noul Sandero e o mașină ce se adresează în special celor care vor să o folosească în oraș. Din punctul de vedere al dotărilor, se aseamănă foarte mult cu Logan, diferențe sesizând în ceea ce privește motorizările. Dacă Logan are cinci motoare (câte două pe benzină și motorină și unul GPL), la Sandero dispare GPL-ul. Și dacă tot veni vorba de motoare, nu se poate să nu lăudăm puțin noul motor 0.9 Tce de 90CP, pe benzină. Construit în totalitate la Mioveni, motorul e extrem de elastic și de agil, iar atunci când ai nevoie să te ajute în depășiri, e alături de tine ca unul diesel. Iar consumul mixt e undeva la 5 litri la 100 de kilometri. De asemenea, merită amintit faptul că noile Logan și Sandero vin cu două culori noi de vopsea metalizată. Este vorba de Bleu Persan și Beige Ceindre.
Noul Logan este disponibil în trei variante de echipare: Acces, Ambiance și Laureate
Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway vor putea fi văzute de către publicul din România pentru prima dată în cadrul acțiunii „Porțile Deschise”, în 16-18 noiembrie
Cinci motoare sunt disponibile pentru noul Logan; 1.2 16V 75 CP, 0.9 Tce 90 CP (ambele pe benzină), 1.5 dCi 75 CP, 1.5 dCi 90 CP (ambele pe motorină) și 1.2 16V 75 CP GPL
Trei ani sau 100.000 de kilometri oferă garanție Dacia pentru noile Logan, Sandero și Sandero Stepway
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER