Fidel mărcii Audi – a avut o versiune A6, iar acum conduce un All Road -, Marian Drăgulescu a încercat, în urmă cu câteva zile, puterea modelului sport R8, care a pătruns de puțin timp și pe piața din România.
„Marocanul” s-a prezentat la întâlnirea cu automobilul care a încorporat numele și performanțele bolidului de curse, câștigător de cinci ori al cursei de la Le Mans, cu lecțiile gata făcute. „Am văzut poze cu ea pe net. Am căutat informații și, sincer să fiu, sună extrem de tentant. Am puține emoții”, a mărturisit el în timp ce intra în posesia cheii.Â
Apoi, cei 420 de cai-putere ai motorului V8 de 4,2 litri au fost „alergați” în condiții nu tocmai prielnice, ploaia măruntă transformând autostrada București – Constanța într-un adevărat circuit de teste. Cum era de așteptat, mașina s-a comportat excepțional, iar campionul s-a simțit bine la volanul ei. „Îmi place că are tracțiune integrală, o stabilitate excelentă și că, la câteva secunde după ce ai pus piciorul pe accelerație, te lipește de scaun”, au fost primele impresii ale celui mai bun gimnast român.
"Prefer varianta cu transmisie manuală a lui R8, deși nici cea care are cutie secvențială R-tronic nu este rea" Marian Drăgulescu, gimnast
Modul sport dezlănțuie toți caii-putere
Farurile Xenon, luminile spate LED (foto), jantele din aluminiu de 18 inchi, sistemul audio cu monitor de 7 inchi, alarma și tapițeria Leather/Alcantara, sistemul acustic de parcare și camera video montată în spate sunt alte câteva dotări din echiparea standard care fac ca prețul ce trece de 100.000 de euro să nu pară exagerat. „Este o mașină extrem de reușită. Îmi plac interiorul, faptul că toate comenzile sunt la volan, mai ales schimbătorul de viteze. Ajungi la 200km/h foarte rapid, iar butonul sport dezlănțuie toți caii-putere”, a concluzionat Drăgulescu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER