Eleganță marca Subaru
Subaru Motors Trading a lansat zilele trecute pe piața
românească noile modele Legacy și Outback. Premiera europeană a
celor două mașini a avut loc la Frankfurt Motor Show, în urmă cu
mai puțin de două luni.
La 20 de ani de când a introdus primul Legacy, Subaru vine pe
piață cu a cincea generație a acestui model. Oferit în două
versiuni de caroserie, sedan și break, cu motoare de 2,0 litri și
2,5 litri, pe benzină, și 2,0 litri turbo
predecesorul său, în timp ce breakul este cu 5,5 cm mai lung decât
modelele anterioare. Legacy poate fi achiziționat la prețuri
cuprinse între 28.310 euro și 40.448 (TVA inclus).
Outback a ajuns la a patra
generație
ajuns și el la a patra generație, prima datând din 1995, și poate
fi achizioționat la prețuri între 33.189 de euro și 49.968 de euro
(TVA inclus). Outback-ul dispune de două motoare pe benzină, 2,5
litri și 3,6 litri turbo și unul pe motorină, 2,0 litri, și are o
gardă de sol cu cinci centimetri mai înaltă, dar și o lungime mai
mare cu 4,77 centimetri.
Cele două modele nu se dezic de ceea ce înseamnă elementele
tradiționale Subaru, motoarele boxer cu tracțiune integral
simetrică, dar sunt structurate sub o formă nouă. O premieră pentru
Subaru o constituie transmisia automată CVT, cu beneficii
remarcabile în ceea ce privește consumul, dar și emisiile
poluante.
Noile modele au prețuri de pornire de la 28.310 euro
(Legacy), respectiv 33.189 de euro (Outback)
Concurență de top
Cei de la Subaru se anunță a fi în concurență acerbă, în ceea ce
privește Legacy, cu modele cunoscute, precum Volkswagen Passat ori
Opel Insignia, dar nu se dau în lături de la comparația cu Audi A4
ori BMW Seria3. Outback se dorește a fi o alternativă Volvo XC70
ori Skoda Octavia Scout.