Episodul IV / Coulthard a fost simbolul infidelității în dragoste
David Coulthard a fost și playboy, și gentleman, și un superstar în F1. Câte putin din fiecare. A concurat de peste 200 ori împotriva lui Schumacher, reusind 13 victorii în 246 curse, dar a fost o singura data aproape de marele vis. Doar vicecampion mondial cu sagetile argintii. Acum, scotianul are 37 ani, logodit de un an, de opt saptamâni pensionar din lumea cailor putere, iar de alte sase saptamâni este tatal unui baietel, Dayton pe numele sau.
O carte care surprinde
Coulthard a dorit ca amintirile sale din Marele Circ, proaspete înca, sa nu se stearga din creierul sau. Asa ca si-a luat inima în dinti si a publicat, la Londra, o autobiografie intitulata "It is what is", un titlu care poate fi tradus în mai multe feluri si, pentru a nu fi acuzati de lipsa de profesionalism, îl lasam asa cum este. Oricum, nu putem fi acuzati nici ca facem reclama cartii, suntem siguri ca nimeni nu va cumpara produsul respectiv. Asta nu înseamna, însa, ca nu va vom dezvalui, în mai multe seriale, continutul ei. Sex, bani, droguri, santaj, toate îsi au un locsor al lor în materialul aparut peste Canalul Mânecii. Coulthard nu a fost un sfânt, iar el este primul care recunoaste acest lucru.
Despre relatia cu Schumacher
Am vrut sa-l vânez. Vroiam sa trec de el, sa-l depasesc. Îl URAM, pur si simplu. Vroiam doar sa-i arat lui Michael Schumacher, acestui porc murdar, ca sunt mai rapid ca el. Când am câstigat la Spa, dupa ce îl depasisem, i-am aratat lui Michael Schumacher degetul mijlociu, eram beat de furie pe acest tip de la Ferrari. Atunci gândeam: „Fuck off, Michael!“ Si as fi repetat gestul de fiecare data într-o intr-o situatie asemanatoare. Îmi pare rau Schumi, stiu ca vei citi aceasta carte, dar asa este! Cursele mele cu el erau deseori dure, câteodata periculoase, mereu la limita. Si, din pacate de cele mai multe ori cu el în postura de câstigator. Dar, cursa aceea din Franta, de la Magny-Cours, aceea era ziua mea!În acea duminica eram cel mai rapid om de pe circuit, ma apropii de Schumacher, vreau sa trec de el, dar neamtul îmi taie pur si simplu calea. Mie aceasta îmi aduce aminte imediat de un fault intentionat la fotbal. Daca nu as fi luat piciorul de pe acceleratie, ne-am fi tamponat urât de tot. Imediat m-am gândit la razbunare! Apoi, când trec în sfârsit de el, trebuia sa las loc mâniei, asa ca l-am salutat în stil american! Culmea, el, caruia îi era adresat gestul, nu a sesizat nimic! A aflat de la TV, seara târziu. Altfel, cred ca m-ar fi caftit pe loc!
No te llores para mi, Argentina!
Iată câteva dintre amintirile cele mai funny, exact așa cum îi trec prin cap lui David. Adică, telegrafic. Pentru originalitatea stilului, l-am lăsat chiar așa, cu toate că materialul suferă clar de lipsă de continuitate…. Le-am întâlnit pe gemenele argentinience (Gabriela și Helena, n.n.) în cantonamentul șoferilor din Buenos Aires. Lucrau ca voluntare, femeile frumoase țineau numărul meu de concurs. Oferta lor era evidentă: Mă doreau. Dar eu am refuzat. Privind înapoi aceasta este una din puținele decizii ale carierei pe care le regret… Locuiesc în Monaco, dețin un Yacht și zbor cu un avion privat. Recunosc: femeile mă plac. Ca pilot de curse în floarea vârstei am experimentat multe. Nu am fost totdeauna single în acest timp, am înșelat multe prietene. Acesta nu este un lucru de care sunt mândru, chiar nu sunt. Încercările din F1 sunt uriașe. Dacă sponsorii și echipele ar afla câte și ce fel de lucruri fac soferii atunci s-ar auzi de concedieri masive. Ca driver trebuie să participi la multe evenimente sclipitoare, Marele Circ implică oameni cu sex-apple. Și apoi stai și vorbești cu femei superbe despre frâne pe disc, ca la trenurile de mare viteză și despre strategii de cursă. În anii mei de uceninie în ale F1 am avut multe ocazii. Femei care au bătut la ușă și au rămas la mine pentru o oră sau mai mult fără să-și zică numele. De fapt, pentru mine vinerea, sâmbăta și duminica într-un weekend în care aveam Grand Prix erau pentru mine întotdeauna tabu: fără sex în timpul serviciului. Nu am făcut sex cu nicio fată de la boxe. Am iubit însă multe femei…,în special miercurea si joia. Serios! Între fetele de la boxe și noi, piloții, nu există contact aproape deloc. Picioarele lor lungi sunt doar pentru TV, nu pentru noi. Fetele sunt aduse la circuit cu autocarul, dorm până și în ziua de azi în cămine studențești la camere comune. Încă din timpul cursei sunt în drum spre casă. Ca șofer al monopostului ai alte griji decât să iei numarul de telefon de la frumusețile din Japonia sau Brazilia. Când stai în bolidul tău pe linia de start, te mai concentrezi doar pe semnalul verde al semaforului și asupra primului viraj, nu pe liniile fetelor. Realitatea F1 este departe de închipuirile multora. Îmi pare rău, băieti! Sunt destule femei care au vrut mai mult decât o simplă partidă de sex. Căutau banii mei. Am avut un accident auto cu trei stewardese din Monaco – o chestiune penibilă pentru un pilot de curse. Cele trei si-au pierdut zborul, pe una dintre ele am dus-o la spital. A iesit imediat, așa că am luat decizia de a o trimite acasă cu avionul meu personal. După câteva luni a venit și acuza. în stânga și în dreapta… Cică, voia despăgubiri…