Ferrari dezminte că ar folosi reclame subliminale pe monopost
Scuderia de la Maranello se află în centrul unui scandal de
proporții, după ce săptămâna trecută mai multe voci au condamnat
designul folosit de mașinile Ferrari în acest sezon. Pe mașinile
conduse de Alonso și Massa sunt prezente coduri de bare foarte
asemănătoare cu cele de pe pachetele de țigări, așa că acuzația
potrivit căreia scuderia ar folosi tehnici subliminale pentru a
influența consumatorii nu este tocmai o ipoteză halucinantă.
Ferrari este sponsorizată de Philip Morris, compania care
produce Marlboro, dar președintele Luca di Montezemolo respinge cu
fermitate orice legătură.
„Cred că acest caz este ridicol. Cred că sunt probleme mai
importante decât un cod de bare în acest moment. Nu văd cum acel
simbol ar putea să îi convingă pe oameni să fumeze. Este o pierdere
de vreme să răspund acestor acuzații„, a spus președintele
Scuderiei.
Reclamele la produsele din tutun au fost interzise în Formula 1 din
anul 2005.