Tot răul spre bine, ar putea gândi cei de la Ferrari. După teribilul accident al lui Massa, echipa campioană mondială la constructori a strâns rândurile și a obținut cele mai bune rezultate din acest sezon. Kimi Raikkonen a terminat două curse consecutive pe podium, iar ieri a urcat chiar pe prima treaptă la Spa. Rezultatele vin, paradoxal, în momentul în care Ferrari a renunțat să mai dezvolte monopostul din acest an. Pe legendarul circuit belgian a fost din nou spectacol. Raikkonen a demonstrat, în sfârșit, cât de util este sistemul KERS, care folosește la accelerare energia acumulată din frânări. Problemele lui Button, blocat pe grilă, l-au forțat pe Kimi să o ia „pe arătură” pentru a-l ocoli, dar schema i-a ieșit la țanc, depășind în prima curbă până pe locul al doilea! Mulți spun că astfel a trișat. Raikkonen și-a văzut de treabă și a folosit la maximum și incidentul următor din primul tur. Patru piloți au fost nevoiți să abandoneze, printre care campionul mondial Lewis Hamilton și (încă) favoritul la titlu în 2009, Jenson Button. Raikkonen a profitat de intrarea safety-car-ului, a ținut lângă liderul Fisichella și apoi, la eliberarea pistei, a folosit din nou sistemul KERS, depășindu-l și pe pilotul plecat din pole-position. „N-am avut cei mai buni timpi pe tur, dar am reușit să-i ținem pe toți în spate”, a recunoscut Raikkonen la final. 44 de tururi l-a avut în umbra lui pe Fisichella, inclusiv la intrările la boxe. Istorie pentru Force India
Pilotul Force India n-a rămas niciodată la mai mult de două secunde de lider, dar s-a mulțumit și cu locul al doilea, fiind oricum primele puncte din istoria echipei sale. Urmăritorii lui Button la general, Vettel și Barrichello, au mai făcut un pas mic, dar sigur, spre lider, intrând în puncte.
25 de etape trecuseră de când Raikkonen nu mai câștigase o cursă, din aprilie 2008 în Spania
Ferrari a ocupat și primul, și ultimul loc, acesta revenindu-i din nou lui Badoer
Vettel a avut cel mai rapid tur, al 38-lea, cu 1m47,263s Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER