Modelul pe care i-l recomandăm lui Gardoș are un motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie și trei turbine. Dezvoltă 381 de cai putere și un cuplu de 740 Nm
Pentru că viața de fotbalist la Steaua a fost agitată la culme în ultima perioadă, iar timpul liber a lipsit cu desăvârșire, ProSport a decis să ia atitudine! Mai exact în ceea ce-l privește pe Florin Gardoș, cel care a mărturisit pentru ziarul nostru, într-un interviu acordat în această iarnă în cantonamentul din Marbella, că este fan BMW, că îi plac mașinile puternice și că este interesat de tot ceea ce apare nou pe piață. Astfel, redacția s-a mobilizat, am apelat la prietenii de la BMW Group România și ne-am apucat de teste. Să îi găsim mașină lui Gardoș, cel care în acest moment conduce tot un automobil al producătorului bavarez, o minunăție de Seria 6, cu motor de 3.0 litri și 258 de cai putere.
I-am pregătit o surpriză!
Firește, comunicarea cu fotbalistul nu a fost tocmai… comunicare. Am preferat să-l surprindem cu apariția materialului jurnalistic de astăzi. Așa că ne-am ghidat după micile repere primite în timpul interviului făcut în sudul Spaniei. Ce știam atunci când ne-am apucat de „muncă”? Știam că trebuie să îi găsim un BMW, că trebuie să fie unul puternic, motorul să nu fie, în niciun caz, mai mic decât cel al mașinii pe care o deține deja. Mai știam că trebuie să fie încăpătoare, comodă la drumuri lungi, însă sport. Astfel, după lupte seculare care au durat… cât un schimb de email-uri cu cei de laBMW, am găsit modelul: X6 m50d!
Peste Adi Popa la accelerație, peste Tănase la… orice
Pentru că departamentul de teste auto de la ProSport este unul serios, am luat SUV-ul la o tură de peste 1.000 de kilometri, până în nordul țării, aproape de Satu Mare, casa lui Florin Gardoș. De ce i l-am recomanda? În primul rând pentru că este sport și, nu-i așa?, sport este și Florin. Sub capotă, X6 m50d are un propulsor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie și trei turbine. Ce rezultate aduce un astfel de motor? În primul rând, o putere de 381 de cai și un cuplu impresionant: 740 Nm. Apoi, pentru o mașină de peste două tone, o accelerație demnă de ceea ce arată Adi Popa pe teren. Da, am exagerat un pic comparația… Revenind, X6 m50d atinge „suta” în 5,3 secunde, iar consumul nostru, în regim de mers haotic, a fost undeva în jurul valorii de 8,5 litri la 100 km. Ei bine, Florin, dacă cifrele astea te impresionează, uite lovitura decisivă! BMW X6 m50d, în varianta testată de noi, costă 111.860 de euro, adică salariul tău pe un an la Steaua. Sigur… asta dacă îți dă Gigi Becali banii la timp.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER