FOTO | „Dacia sunteți voi!”. Toate secretele modelului Dokker Stepway, a treia „mutație” spre universul crossover

Material publicat în săptămânalul ProSport, distribuit în fiecare marți, împreună cu Ziarul Financiar.

  • Sub sloganul „Dacia sunteți voi!”, minivanul Dokker Stepway și-a făcut intrarea în peisajul crossover la Salonul Auto de la Paris. Evenimentul deschis în capitala Franței pe 4 octombrie se va încheia duminică

Dacia a urmat rețeta prescrisă de uzina mamă Renault, la Salonul Auto de la Paris, 2014. Constructorul francez a adoptat o poziție conservatoare și nu a lansat vreo linie nouă pentru piața de consum. Singurul mare pariu tehnologic marca Renault a fost hibridul EOLAB, rezultatul unei direcții speciale de cercetare, extrem de populară în industria auto mondială. În schimb, constructorul a revitalizat o gamă de mare succes – Grande Espace.

Adaptabilitatea, cuvântul cheie la Dokker Stepway

Dacia a exploatat la Paris un mesaj extrem de direct pentru clienți „Dacia sunteți voi!”, în cadrul unui stand cu o aplicație interactivă de cules selfie-uri și a căutat să ridice vânzările unor modele rămase ușor în urma Duster-ului și a modelului Sandero. Producătorul român a investit încredere în conceptul Stepway, care a translat subtil conceptul inițial Dacia în direcția unui look robust, mai agresiv și mai dur, de mașină de teren.
Dokker Stepway, disponibilă în trei dintre cele 4 variante de motorizare ale Dacia Dokker, lansate în 2012 (lipsește motorizarea 1.6 MPI 85 CP), are o dublă garanție de 3 ani / 100.000 km. Mașina multi-funcțională a familiei și adaptabilă propusă de Dacia la Paris este un automobil mai pregătit pentru a face față provocărilor drumului, dar și ale pieței.

Dacia Sandero cu varianta Stepway s-a vândut de patru ori mai bine în 2012 decât Dokker

Sandero Stepway a deschis drumul cu succes pentru această repoziționare a Dacia-Renault. Cu un albastru care a devenit marcă a modelului său de crossover, Dacia a reușit să creeze o identitate puternică printre  mașinile prezentate la Paris, dominate de tonuri metalice, negru și gri, de la tonuri deschise, până la cele fumurii. „Gemenele Lodgy și Dokker Stepway” sunt pariul Dacia de a continua creșterea pe piața românească, dar nu numai, în condițiile în care, deja, firma lansează mașini exclusiv pentru piețele din străinătate.
 

Publicat: 16 10. 2014, 00:40
Actualizat: 17 10. 2014, 17:50