Ferrari a decis să schimbe designul monopostului pentru a elimina definitiv suspiciunile că ar face reclamă subliminală unei mărci de țigări! Locul respectiv de pe partea din spate a monopostului nu mai conține acum celebrul design similar unui cod de bare, ci un simplu dreptunghi roșu cu marginea albă. Scuderia a transmis că speră că astfel „pune punct unei povești ridicole”.
În comunicatul Ferrari se spune: „Împreună cu Philip Morris International am decis să modificăm designul moniposturilor noastre începând cu Marele Premiu al Spaniei de la Barcelona. Decizia a fost luată pentru a elimina orice suspiciuni cu privire la așa-zisul cod de bare care nu a fost niciodată menit să facă o referire la o marcă de țigări. Astfel vrem să punem punct acestei povești ridicole și să ne concentrăm pe lucruri mai importante decât la acuzații fără nicio bază”.
Trecând dincolo de comunicatul oficial rămân câteva întrebări. Schimbând designul, mai ales „împreună cu Philip Morris”, Scuderia nu confirmă practic că designul făcea referire la producătorul de țigări? Pe de altă parte, continuând acest subiect Ferrari nu pare că, din contră, atrage atenția asupra subiectului și menține… subliminal impresia că face practic reclamă la țigări? Iar noul design nu pare că face trimitere la aceeași marcă de țigări?
Puteți să vă spuneți părerea aici.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER