Noul sezon al Marelui Circ a debutat oficial ieri cu sesiunea de teste de la Jerez, la care au luat parte Red Bull, Sauber, Force India, Toro Rosso, Mercedes, Caterham, Williams și Ferrari. Până ieri dimineață, doar Sauber, Force India, Williams și Ferrari își lansaseră noile monoposturi, astfel că ziua era una foarte așteptată atât de ziariști, cât și de suporteri. Pentru că noul regulament a adus modificări majore în ceea ce privește designul monoposturilor, Ferrari, Sauber sau McLaren propuseseră deja un design total inovator în privința aripii față. Însă cele mai ciudate designuri vin din partea celor de la Caterham, Toro Rosso sau Force India.
Noile reglementări FIA spun că diferența de nivel dintre baza cockpitului și podeaua mașinii trebuie să fie de 625 mm. Totodată, peretele de la picioarele pilotului și podeaua mașinii trebuie să aibă o distanță de maximum 525 mm, în timp ce nasul mașinii trebuie să fie situat la 185 mm de podea, cu 365 mm mai puțin decât în 2013. S-a ajuns, astfel, ca monoposturile să arate ca un furnicar, aripa din față fiind total modificată față de anii trecuți. Deocamdată, singura echipă care nu și-a prezentat noua mașină este Marussia.
În urma antrenamentelor de ieri, cel mai rapid pilot a fost Kimi Raikkonen, care l-a devansat cu 0,716s pe Lewis Hamilton.
1. RED BULL (Sebastian Vettel și Daniel Ricciardo)
2. FERRARI (Fernando Alonso și Kimi Raikkonen)
3. FORCE INDIA (Sergio Perez și Nico Hulkenberg)
4. LOTUS F1 (Romain Grosjean și Pastor Maldonado)
5. MCLAREN – MERCEDES (Jenson Button și Kevin Magnussen)
6. MERCEDES (Lewis Hamilton și Nico Rosberg)
7. SAUBER F1 (Esteban Gutierrez și Adrian Sutil)
8. TORO ROSSO (Jean-Eric Vergne și Danil Kvyat)
9. WILLIAMS (Valtteri Bottas și Felipe Massa)
10. CATERHAM (Marcus Ericsson și Kamui Kobayashi)
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER