Noul Peugeot 208 va fi disponibil în primăvara lui 2012. Un model urban, de segment B, fabricat încă din momentul lansării în două versiuni de caroserie, cu 3, respectiv 5 uși.
Peugeot a adoptat cele mai ambițioase specificații ale segmentului B European pentru a creea un autoturism capabil să marcheze un salt spectaculos peste generații. Conștient că un simplu face-lift nu mai este suficient, Peugeot nu a ezitat să rescrie cartea regulilor și să reinventeze principii pe care au fost realizate modele de referință precum 205, 206 și 207. Aceste principii au fost re-generate și astfel a apărut noul Peugeot 208, un model care se adresează unei mari diversități de clienți, proveniți dintr-o piață exigentă, cu cereri în permanentă schimbare. „Cred ca va exista un „înainte” și un „după” 208. Această mașină marchează cu adevărat o nouă etapă, un moment definitoriu pentru Peugeot”, precizează Alain Tranzer, Director Proiect 208
Regenerarea arhitecturală Peugeot 208 întruchipează principiile agilității și eficienței. Soluțiile tehnice aplicate îl fac un vehicul mult mai ușor decât predecesorul (-110 kg în medie comparativ cu 207 și nu mai puțin de -173 kg pentru o gamă care începe de la 975 kg), aerodinamic și foarte compact (-7 cm în lungime și -1 cm în lățime). Aceste beneficii sunt accentuate de spațiul pentru ocupanți mult mai mare, +5 cm în zona genunchilor pentru pasagerii din spate și un plus de 15 dm³ în volum, ca o dovadă a performanței arhitecturale optimizate. „În comparație cu 207, ne-am dorit o mașină mai mică în exterior și mai mare în interior” afirmă Cristophe Clochard, Director Consolidare 208
Regenerarea stilistică Peugeot 208 dă o nouă formă și rafinează noile coduri stilistice ale mărcii. Grila flotantă, semnătura blocurilor optice frontale, luminile spate în formă de bumerang – fiecare detaliu este desenat în raport pefect cu echilibrul mașinii, structurat pe o „coloană vertebrală”, care este și mai vizibilă pe plafon. Sculptat, atletic, pur și în același timp sofisticat, 208 proiectează Marca spre o nouă și atractivă modernitate, sugerând senzualitate, energie și delicatețe. Cele două caroserii au avut parte de tratamente complet separate, diferențele fiind cele mai evidente în cazul „aripilor” spate ale versiunii în trei uși, detaliul respectiv rememorând unul dintre frații mai batrâni. „Puterea lui 208 se află în stilul său: este o adevărată minge de energie. Are potențialul de a mulțumi pe oricine, fără să fie un compromis, la fel ca o piesă muzicală care atinge sufletul uman, indiferent de cultură”, declară Gilles Vidal, Director Stil Peugeot Regenerarea ergonomică Interiorul continuă promisiunea inovației, așa cum face și designul exterior. O adevărată delimitare de ceea ce a existat înainte, dincolo de constrângerile tehnice cunoscute și referințele culturale, instrumentele de bord și butoanele au fost complet regândite pentru a deveni intuitive și clare. Toate acestea sunt poziționate în jurul unui volan mic, unui panou de bord de tip head-up display și unui touch-screen de dimensiuni generoase. Acest ansamblu se conectzează cu ocupanții săi și contribuie la latura practică, siguranța, calitatea și puritatea designului interior, precum și la senzațiile în timpul condusului.
Regenerarea mediului Ajungând la o medie de emisii poluante reduse cu 34 g/km CO² față de 207, noul 208 devine lider în segmentul său. Cea mai recentă generație de motoare și folosirea tehnologiei micro-hibrid e-HDi pe toate versiunile se adaugă la îmbunătățirile vehiculului în termeni de reducere a masei și creștere a calității aerodinamice.
Cu 5 modele, dintre care 4 sunt echipate cu noua generație Stop & Start (e-HDi), gama diesel pornește de la emisii de 87 g/km, oferind un consum de carburant de 3,4 l/100 km și niciodată nu depășește 99 g/km. Noul 208 introduce o nouă generație de motoare cu benzină în 3 cilindri, de 1.0 l și 1.2 l VTi, care sunt foarte eficiente, cu emisii de CO² începând de la 99 g/km și un consum de 3,4 l/100 km.
Și 208 nu se oprește aici. Cu 25% „materiale verzi” (reciclate sau de origine naturală), care alcătuiesc masa de polimeri, el intră într-o nouă eră în termeni de eco-design. Ca premieră mondială, bara de protecție spate și ansamblul de ventilație sunt produse complet din materiale 100% ecologice. Doar bara va conduce la o economie anuală de 1600 tone combustibil în procesul de producție.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER