Vreme însorită, astăzi, pe Valea Domanului, tocmai bună de făcut performanțe în Campionatul Național de viteză în coastă, etapa a VI-a, competiție disputată și sub denumirea de Cupa Reșița. Și trebuie spus că cel mai bun pilot al echipei gazdă UCM Sport, Lucien Hora, s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. A câștigat și această rundă, așa cum făcuse și în precedenta. Hora și-a adjudecat, de asemenea, Cupa Reșița și a rămas lider al clasamentului general. Și ca tacâmul să fie complet, bănățeanul este deținătorul titlului The King of the Hill pentru stabilirea celui mai bun timp al rundei și, totodată, pentru doborârea recordului traseului din Valea Domanului, între bornele kilometrice 44 și 49, record deținut multă vreme de adversarul său Silviu Dumitrescu.
Așa cum anunțase încă de vineri, bucureșteanul Silviu Dumitrescu n-a mai putut lua startul în etapa de astăzi, monopostul său fiind avariat în urma impactului cu fotoreporterul Mircea Fekete, dar și din cauza unor defecțiuni la sistemul de direcție. Scăpat de un stres psihologic, dar și bucuros că el a reușit să-și repare, în timp util, mașina avariată tot în runda de vineri, reșițeanul Hora a pilotat excelent, stabilind un nou record al traseului: 1:41,807 min! El a fost urmat, la fel ca și vineri, de Paul Andronic, de la Autotehnica, și Daniel Onoriu, de la ONO 41.
Vești bune și din partea celui de-al doilea pilot al echipei UCM Sport, Cristian Nistoran, alergător la Clasa N, pe un Mitsubishi Lancer EVO 6. Nistoran a câștigat ambele etape ale Campionatului Național de viteză în coasta, stabilind, la rândul său, un nou record al traseului, cu 1:55 min.
Hora s-a dus până în Austria, pentru Lola!!
Chiar dacă Lucien Hora câștigase detașat runda de vineri, a V-a, el n-a avut liniște și prea multe momente de pauză. Lola F3000, monopostul său din acest sezon, a suferit o avarie serioasă, chiar pe linia de sosire: o roată din spate i-a sărit din angrenaj, producând și alte stricăciuni la punte. Lucien Hora n-a avut timp să-și savureze victoria și s-a apucat să caute piesele pe internet. Le-a găsit la un magazin tocmai în Austria, iar sâmbătă a fost nevoit să facă o excursie forțată pentru a cumpăra acele piese. Pilotul a apucat să doarmă doar câteva ore, în această dimineață, fiind nevoit să stea lângă mecanicii săi, toată noaptea de sâmbătă, să-i ajute la repararea mașinii.
Lola F3000 costă aproape 100.000 de euro!
Lola F3000 este cea mai scumpă mașină din Campionatul Național de viteză în coastă. O astfel de bijuterie, care vine din Campionatul de Formula 3, conform site-urilor de specialitate, costă în jur de 100.000 de euro. Cei de la UCM Reșița au dorit ca pilotul lor cel mai bun să conducă un astfel de monopost. Și Hora nu i-a dezamăgit, fiind liderul la zi al clasamentului general. Lola F3000 cântărește doar 547 de kilograme, dar poate dezvolta 500 de Cai Putere. Un monopost asemănător mai are și Silviu Dumitrescu, dar mașina sa nu dezvoltă decât 300 de Cai Putere.
Articol publicat de Ionel PANĂ‚
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER