Hora, „dublă” în Cupa Reșița
Vreme însorită, astăzi, pe Valea
Domanului, tocmai bună de făcut performanțe în Campionatul Național
de viteză în coastă, etapa a VI-a, competiție disputată și sub
denumirea de Cupa Reșița. Și trebuie spus că cel mai bun pilot al
echipei gazdă UCM Sport, Lucien Hora, s-a ridicat la înălțimea
așteptărilor. A câștigat și această rundă, așa cum făcuse și în
precedenta. Hora și-a adjudecat, de asemenea, Cupa Reșița și a
rămas lider al clasamentului general. Și ca tacâmul să fie complet,
bănățeanul este deținătorul titlului The King of the Hill pentru
stabilirea celui mai bun timp al rundei și, totodată, pentru
doborârea recordului traseului din Valea Domanului, între bornele
kilometrice 44 și 49, record deținut multă vreme de adversarul său
Silviu Dumitrescu.
Așa cum anunțase încă de vineri, bucureșteanul Silviu Dumitrescu
n-a mai putut lua startul în etapa de astăzi, monopostul său fiind
avariat în urma impactului cu fotoreporterul Mircea Fekete, dar și
din cauza unor defecțiuni la sistemul de direcție. Scăpat de un
stres psihologic, dar și bucuros că el a reușit să-și repare, în
timp util, mașina avariată tot în runda de vineri, reșițeanul Hora
a pilotat excelent, stabilind un nou record al traseului: 1:41,807
min! El a fost urmat, la fel ca și vineri, de Paul Andronic, de la
Autotehnica, și Daniel Onoriu, de la ONO 41.
Vești bune și din partea celui de-al doilea pilot al echipei UCM
Sport, Cristian Nistoran, alergător la Clasa N, pe un Mitsubishi
Lancer EVO 6. Nistoran a câștigat ambele etape ale Campionatului
Național de viteză în coasta, stabilind, la rândul său, un nou
record al traseului, cu 1:55 min.
Hora s-a
dus până în Austria, pentru Lola!!
Chiar dacă Lucien Hora câștigase detașat runda de vineri, a V-a, el
n-a avut liniște și prea multe momente de pauză. Lola F3000,
monopostul său din acest sezon, a suferit o avarie serioasă, chiar
pe linia de sosire: o roată din spate i-a sărit din angrenaj,
producând și alte stricăciuni la punte. Lucien Hora n-a avut timp
să-și savureze victoria și s-a apucat să caute piesele pe internet.
Le-a găsit la un magazin tocmai în Austria, iar sâmbătă a fost
nevoit să facă o excursie forțată pentru a cumpăra acele piese.
Pilotul a apucat să doarmă doar câteva ore, în această dimineață,
fiind nevoit să stea lângă mecanicii săi, toată noaptea de sâmbătă,
să-i ajute la repararea mașinii.
Lola
F3000 costă aproape 100.000 de euro!
Lola F3000 este cea mai scumpă mașină din Campionatul Național de
viteză în coastă. O astfel de bijuterie, care vine din Campionatul
de Formula 3, conform site-urilor de specialitate, costă în jur de
100.000 de euro. Cei de la UCM Reșița au dorit ca pilotul lor cel
mai bun să conducă un astfel de monopost. Și Hora nu i-a dezamăgit,
fiind liderul la zi al clasamentului general. Lola F3000
cântărește doar 547 de kilograme, dar poate dezvolta 500 de Cai
Putere.
Un monopost asemănător mai are și Silviu Dumitrescu, dar mașina sa
nu dezvoltă decât 300 de Cai Putere.
Articol publicat de Ionel PANĂ‚