Cel mai bun mod de a testa noul Hyundai i20 este de a traversa Bucureștiul la o oră de maximă afluență pentru a merge la cumpărături. Primul aspect pozitiv pe care-l remarci la i20 este aspectul. Noul Hyundai i20 duce designul la un nou nivel de frumusețe și funcționalitate, concentrându-se pe aerodinamică, o mai mare vizibilitate și îmbunătățirea stabilității și siguranței. Reproiectat în cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, modelul a fost redesenat, îmbrățișând linia de design Hyundai, „sculptura fluidică”. Caroseria prezintă linii îndrăznețe, ce denotă senzația de mișcare continuă.
Confort de neegalat
Odată ce ai pătruns în interiorul noului i20, senzația de spațialitate este doar începutul. Scaunele au fost redesenate pentru a oferi maximum de confort și siguranță, tapițeria fiind disponibilă din material textil, piele sau combinație de piele și material textil. De asemenea, noul portbagaj este foarte încăpător pentru un autovehicul de clasa B. Trebuie subliniat un fapt important: cu scaunele nerabatate, capacitatea portbagajului ajunge la 295 litri! Deci, în momentul în care te afli într‑un supermarket nu trebuie să te gândești dacă ai loc pentru toate cumpărăturile. Consola centrală a fost și ea modificată în totalitate pentru a include un nou schimbător de viteze. Toate acestea pentru ca fiecare călătorie alături de noul i20 să fie o plăcere.
Motoare mici, dar economice
Noul Hyundai i20 este disponibil în două versiuni de motorizare. Deși au o capacitate cilindrică mică, niciuna nu te va dezamăgi atunci când vrei să faci o depășire. Iar când vei privi computerul de bord pentru a vedea consumul, satisfacția va fi maximă! Motorul pe benzină de 1.2 litri livrează 85 CP la 6.000 rpm, consumul mediu înregistrat fiind de 4.9 litri/ 100 km, în timp ce propulsorul diesel 1.1 litri dezvoltă 75 CP la 4.000 rpm și un consum mediu de 3.8 litri/ 100 km.
Siguranță maximă pentru pasageri
Nu în ultimul rând, noul i20 oferă un nivel superior de protecție. Începând cu varianta de echipare de bază, noul i20 dispune de o serie de dotări avansate pentru confort și siguranță, printre care se numără: șase airbag-uri – cu o combinație de airbag-uri frontale, laterale și cortina pentru a proteja pasagerii în caz de impact, ESP (program electronic de stabilitate) și VSM (sistem de management al stabilității vehiculului). Prețul de pornire este de 9.862 euro, cu TVA inclus, iar dacă ai trei tichete Rabla, noul i20 ajunge la doar 7.212 euro. În concluzie, noul i20 are toate argumentele pentru a fi mașina ideală de oraș.
Se bate cu noul Sandero
Hyundai i20 se află în categoria mașinilor mici, folosite preponderent în mediul urban, iar printre rivali se află și noul Sandero. Totuși, pe lângă modelul fabricat la Uzina Dacia de la Mioveni și care va fi lansat oficial în România pe 13 noiembrie, noul Hyundai i20 se va bate cu Chevrolet Aveo, Citroen C3, Fiat Punto, Ford Fiesta, Mazda 2, Mitsubishi Colt, Nissan Micra, Opel Corsa sau Peugeot 206+.
11,313 euro costă cel mai scump Hyundai i20, cu TVA inclus, motorul 1.1 diesel, la nivelul de echipare Comfort+
3 nivele de echipare sunt disponibile pentru noul i20 în România: Comfort, Comfort+ și Highway
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER