Lupta între Marc Marquez și Jorge Lorenzo era văzută de majoritatea specialiștilor drept principalul punct de interes pentru GP-ul din Aragon. La „clasa regină”, cei doi spanioli plecau de pe primele două locuri în grila de start, iar stingerea semafoarelor a confirmat asta. Pilotul Yamaha a țâșnit în fața lui Marquez, cu tot cu Iannone. Situația a fost temporară pentru că Marquez l-a depășit pe Iannone și a plecat în urmărirea lui Lorenzo. Totul s-a schimbat după două tururi, atunci când Marc Marquez a făcut o nouă greșeală și a căzut.
Astfel, Jorge Lorenzo a scăpat de pluton și de presiune, iar Rossi și Pedrosa au rămas să se lupte pentru locul doi. Din păcate pentru spectatori, nu s-a mai întâmplat nimic spectaculos până spre final. Lorenzo și-a menținut avansul în frunte pilotând cu o constanță de robot, iar Valentino a părut că vrea să îi observe punctele slabe lui Pedrosa pentru un atac înainte de final. Monotonia s-a păstrat până cu cinci tururi înainte de final, moment în care „Il Dottore” a dat primul atac. L-a depășit de două ori pe frânare pe Pedrosa, însă nu a putut închide și a fost depășit imediat. Au fost depășiri succesive și în următoarele tururi, totul culminând că cu turul de final atunci când Pedrosa a rezistat atacurilor cu o combativitate ieșită din comun. Ultima încercare a lui Rossi l-a trimis pe italian puțin în afara pistei.
Pedrosa a reușit să termine în fața lui Rossi și asta aduce schimbări în punctaj la vârf. „Il Dottore” mai are 14 puncte avans în clasamentul general în fața lui Jorge Lorenzo 263 la 249, cu patru curse înainte de final.
Am încercat totul, dar Dani a tot reușit să mă depășească de fiecare dată când treceam. Sunt fericit pentru podium și pentru că a fost o cursă dură, dar nu sunt fericit pentru că aș fi avut nevoie de cele cinci puncte în plus pentru locul doi Valentino Rossi, pilot Movistar Yamaha
A fost destul de greu să mă concentrez pe ritm și pe a-l ține în spate pe Valentino. Ultimele zece tururi au fost cele mai grele, îi auzeam motorul în spate pe ieșirea din viraje Dani Pedrosa, pilot Repsol Honda
Am avut un start bun, ca de fiecare dată. Am vrut să pilotez la limită și mi-a ieșit asta. Când am văzut că a căzut Marquez m-am mai liniștit și am putut ține distanța față de Dani Jorge Lorenzo, pilot Movistar Yamaha
CLASAMENTUL FINAL AL CURSEI MOTOGP DE LA ARAGON
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER