Multă lume strâmbă din nas când aude de Subaru. „Nu e o mașină populară, e scumpă și greu de întrețiunut”, spun unii. Nu e chiar așa. Pentru a vă demonstra, măcar în parte, că Subaru e o supermașină, am testat noul Legacy.
Cei aproape 400 de kilometri pe care i-am parcurs mi-au arătat multe lucruri surprinzătoare la Subaru Legacy. Mă voi referi însă doar la trei dintre ele, care, în opinia mea, sunt importante pentru orice șofer.
Sisteme de siguranță avansate Chiar și cu cele mai avansate sisteme de siguranță activă, uneori nu se poate evita un accident. Legacy este conceput să protejeze pasagerii cu ajutorul unor sisteme și echipamente moderne. Sistemul cu suport pendular pentru motor și suspensie față prelungește eficient zona deformabilă frontalî. Fiecare portieră include două traverse de protecție la impact. Multitudinea de airbaguri, scaunele față cu tetiere active, pedalele cu sistem retractor și centurile de siguranță cu fixare în trei puncte contribuie decisiv la protejarea celor care merg cu un Legacy.
Spațiu interior generos Noul Subaru Legacy Sedan oferă mai mult spațiu pentru șofer și pasageri decât modelul anterior, dar fără ca dimensiunile exterioare să-i fie afectate. În timp ce habitaclul generos oferă un spațiu suficient pentru cinci adulți, dimensiunile exterioare raționale îl fac ușor manevrabil. Iar noua suspensie spate compactă, cu două brațe multi-link, asigură manevrabilitate excelentă, creând în același timp spațiu pentru un portbagaj mare de 486 de litri. În plus, există un spațiu de depozitare mascat sub mocheta portbagajului.
Transmisia Lineartronic Îmbinarea ideală dintre puterea bine strunită a motorului Subaru Boxer și controlul de încredere oferit de sistemul Symmetrical AWD al Subaru – aceasta este noua transmisie Lineatronic. Pentru prima dată pe o mașină de serie: o transmisie continuu variabilă combinată longitudinal cu sistemul AWD ce utilizează un lanț în locul unei curele – ceea ce permite o plajă mai largă de rapoarte de transmisie finale pentru performanțe și eficiență îmbunătățite și reacție mai rapidă la acționarea clapetei de accelerație. Lineartronic contribuie la menținerea motorului în cea mai favorabilă gamă de turații pentru orice viteză de deplasare, asigurând echilibrul dintre putere și economicitate. Rezultatul final este însăși esența Subaru: echilibru și armonie în mișcare.¢ 5 variante de echipare cuprinde gama Legacy: 2.0D, 2.0i, 2.5 GT, 2.0D Station Wagon, 2.0i Station Wagon
42 de mii de euro este prețul maxim pentru un Subaru Legacy, varianta 2.5 GT
265 de cai este puterea lui Subaru Legacy 2.5 GT
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER