Legacy, o mașină cu personalitate

Multă lume strâmbă din nas când aude de Subaru. „Nu e o mașină
populară, e scumpă și greu de întrețiunut”, spun unii. Nu e chiar
așa. Pentru a vă demonstra, măcar în parte, că Subaru e o
supermașină, am testat noul Legacy.

Cei aproape 400 de kilometri pe care i-am parcurs mi-au arătat
multe lucruri surprinzătoare la Subaru Legacy. Mă voi referi însă
doar la trei dintre ele, care, în opinia mea, sunt importante
pentru orice șofer.

Sisteme
de siguranță avansate

Chiar și cu cele mai avansate sisteme de siguranță activă, uneori
nu se poate evita un accident. Legacy este conceput să protejeze
pasagerii cu ajutorul unor sisteme și echipamente moderne. Sistemul
cu suport pendular pentru motor și suspensie față prelungește
eficient zona deformabilă frontalî. Fiecare portieră include două
traverse de protecție la impact. Multitudinea de airbaguri,
scaunele față cu tetiere active, pedalele cu sistem retractor și
centurile de siguranță cu fixare în trei puncte contribuie decisiv
la protejarea celor care merg cu un Legacy.

Spațiu
interior generos

Noul Subaru Legacy Sedan oferă mai mult spațiu pentru șofer și
pasageri decât modelul anterior, dar fără ca dimensiunile
exterioare să-i fie afectate. În timp ce habitaclul generos oferă
un spațiu suficient pentru cinci adulți, dimensiunile exterioare
raționale îl fac ușor manevrabil. Iar noua suspensie spate
compactă, cu două brațe multi-link, asigură manevrabilitate
excelentă, creând în același timp spațiu pentru un portbagaj mare
de 486 de litri. În plus, există un spațiu de depozitare mascat sub
mocheta portbagajului.

Transmisia
Lineartronic

Îmbinarea ideală dintre puterea bine strunită a motorului Subaru
Boxer și controlul de încredere oferit de sistemul Symmetrical AWD
al Subaru – aceasta este noua transmisie Lineatronic. Pentru prima
dată pe o mașină de serie: o transmisie continuu variabilă
combinată longitudinal cu sistemul AWD ce utilizează un lanț în
locul unei curele – ceea ce permite o plajă mai largă de rapoarte
de transmisie finale pentru performanțe și eficiență îmbunătățite
și reacție mai rapidă la acționarea clapetei de accelerație.
Lineartronic contribuie la menținerea motorului în cea mai
favorabilă gamă de turații pentru orice viteză de deplasare,
asigurând echilibrul dintre putere și economicitate. Rezultatul
final este însăși esența Subaru: echilibru și armonie în
mișcare.¢

5 variante
de echipare cuprinde gama Legacy: 2.0D,
2.0i, 2.5 GT, 2.0D Station Wagon, 2.0i Station Wagon

42 de mii de
euro
este prețul maxim pentru un Subaru Legacy,
varianta 2.5 GT

265 de
cai
este puterea lui Subaru Legacy 2.5 GT

Publicat: 16 08. 2010, 08:36
Actualizat: 16 08. 2010, 09:57