Legenda continuă! Modelul 911 Turbo a fost lansat și în România acum două zile
Modelul 911 Turbo a fost lansat și în România în urmă cu două zile
Prețul unei astfel de mașini se adresează doar oamenilor pentru care 200.000 de euro reprezintă banii pentru a-și ridica nivelul de răsfăț
La 50 de ani de la lansarea primului model de 911, producătorii germani au dezvăluit cum va arăta noul prototip, cel care continuă legenda mașinii‑emblemă pentru Porsche. Și pentru că este o emblemă, nu se poate modifica prea mult, mai ales că pasionații de acest model nu își doresc ca mașina lor să arate diferit. Producătorul a avut grijă ca noul 911 Turbo Cabrio să fie aceeași mașină sport, decapotabilă, ce îți oferă acel aer de bogătaș care se plimbă pe străzile din Monte Carlo, cu o eșarfă la gât și o cămașă albă.
Noua mașină de la Porsche păstrează propulsorul de 3,8 litri, cu 520 de cai putere, în varianta Turbo Cabrio, și 560 de cai putere în varianta Turbo S Cabrio. Suficient cât să îți șifonezi cămașa de mătase dacă îți scapă talpa în accelerație. Trebuie să fii atent și când pleci de pe loc, pentru că, dacă nivelul adrenalinei este crescut din varii motive, poți ajunge la 100 km/h în 3,5 secunde la modelul Turbo Cabrio (3,2 la modelul Turbo S Cabrio). Practic, mai mult a durat să scriu propoziția despre asta, decât procesul în sine!
Și dacă vă păstrați nivelul de adrenalină și găsiți o linie dreaptă unde să vedeți doar orizontul, puteți ajunge la 318 km/h, viteza maximă la care ajunge noul Porsche 911 Turbo Cabrio.
Scump, dom”le, scump!
În cazul în care vă treziți la volanul unei astfel de mașini și vă încearcă o răceală, lucrurile se rezolvă relativ repede pentru a nu agrava boala. Acoperișul textil se închide în doar 13 secunde, atât pe loc, cât și în mișcare, la viteze de până la 50 km/h.
Totuși, pentru a vă trezi la volanul unei astfel de mașini, nu trebuie să dormiți mai deloc. Prețul unui Porsche 911 începe de la 174.000 de euro în Germania, iar vânzările vor începe în luna decembrie a acestui an.